Степовi наспiви

Розхлюпнуло сонце промені
Понад шляхом, понад нивою.
Засурмив в пшеничній повені
Жайвір піснею щасливою:
"Гей, чи є де стільки воленьки
Як в моїм краю засмаглому?
Тут знайшов я свою доленьку,
Тут є втіха серцю спраглому..."

        * * *
І моя біжить стежинонька
Не по вулицях асфальтових,
Не в далеких пишних зеленях
Романтичної тайги, -
Понад хвірткою прямуючи,
В степ до жнива покрилатилась.
Полечу услід за нею я,
Вп'юсь живильної снаги.

        * * *
Мені так радісно і боляче
Від доторку звабливих рук.
Шепочуть губи зшерхно-гаряче,
І серця чую ніжний стук.
Як хороше у ніч самотності
Зустріти вранішню зорю
І пити роси прохолодності,
Як спрагле сонце з ручаю.

       * * *
Звечоріло. День подаленів
В посірілій смузі небокраю.
Ти на мене сині очі звів,
Я ж принишкла: слів твоїх чекаю.
Та даремно. Вицвіли слова
Й зустріч запініла - недоречна.
Я колись коханою була,
Нині ж перепрошуюся гречно.


Рецензии
Тонкое чувство природы и любовь к родному краю чувствуется в каждой строке стихотворения!
Спасибо за чувственность!
Вдохновения и радости Вам!
С уважением.
Евгения.

Евгения Козачок   06.03.2013 15:17     Заявить о нарушении