***

Автор отрицает свое участие в написании ниже изложенного и уверяет, что любое совпадение с реально сушествующими людьми, ?
Читатель волен понимать как хочет
*
В цих порожніх містах навіть гороскопи не можуть бути прикладом абсурду,
Бо навіть вони,
Хоч раз,
Хоч один раз,
Хоч у когось,
Але збуваються.
*
А мрії?
Мрії збуваються?
*
В цих порожніх містах навіть очі не можуть бути дзеркалом душі,
Бо сама душа навчилась добре брехати.
Чи бачив ти невинну душу?
Чи бачив ти цю омріяну кляту невинність у її прозорих очах?
А душа?
Душа її оголена хоч раз увижалась тобі?
Бодай уві сні?
Оголене тіло бреше.
Очі брешуть.
Душа давно втратила свою цнотливість.
*
Про які мрії я казав?
Мої мрії давно забрала ще одна вина душа,
Ще одна брехлива потвора.
Своїми очами затуманила мій розум.
І я тону, розумієш?
Я тону у всьому цьому лайні.
Щохвилинно поринаючи у нього все глибше,
Глибше,
Глибше.
*
Ці брехливі очі — мій вхід до мертвої душі,
Ці червоні вуста — мій прямий з нею зв'язок.
І я не можу втратити хоча б щось з цього, розумієш?
Я в полоні.
Мене вб'ють.
А якщо ні, то я зроблю це сам,
Адже зараз я більше не здатен жити без моєї брехні.
Ні хвилини.


Рецензии