А посмiхався вiн менi

І він посміхнувся... Посміхнувся так... Я не можу описати ту посмішку. Голлівудська шикарна посмішка. І раптом вона замінила все: щебетання пташок, сонце, морські хвилі, запах полуниці та присмак шоколаду. Горда, але водночас довірлива посмішка дитини, яка тільки що отримала подарунок. А посміхався він мені.


Рецензии
***
І він посміхнувся мені,
Довірлива, щира дитина
Немов нагадавши про дні,
Коли я була так щаслива.
Ця посмішка майже усе –
Весняних пташок щебетання,
Хвиль піну морських принесе,
З гіркОтою присмак бажання…
Але не реальність це, сон
І час вже мені прокидатись
Нестримний дзвінок… телефон
Що привід дає сподіватись…

Іра, мені здається, що у данному випадку вираз "голівудська посмішка" не є влучним... :)
Успіхів!

Сергей Скворечик   14.03.2013 17:35     Заявить о нарушении
Дуже вдячна!)

Ирина Манжос   14.03.2013 23:25   Заявить о нарушении