Моя cekc-шопа - стырчить аж на пив-шопа!

      А ОСЬ Я Якось -
      даЛА БАРину-таТАРину
      ХаЗЯину "ФИШ-ШОП"у -,
     За ДУже смачНУ рыбу -
     РЫБу ЖАРену!

   А вин про усэ "ЦЭ"
   СкаЗАв моЕму БАРыну:
   СказАв про <ЦЭ> - уСЭ -
   ХаЗЯину "СЕКС-ШОП"у,
   Дэ Я поЛЫ МЫю у ШОПи!
   Так мий БАрын -
   ТЭЖ таТАРин, -
   нэ ТРОНув мою "БАРыню" -
   БАРыню-письДЯРыню, -
   ПроТЭ - диСТАЛось мойИй "ШОПи", -
   Бо воНА ж, бидоЛАЖка, -
   СтырЧИть аж на пив-ШОПа, -
   КоЛЫ поЛЫ я МЫю в ЩОПи, -
   ОСЬ и диСТАЛося ЦИЙ ШОПи!

Та ЦЯ МОЯ бидНЭнька ШОПа -
СтырЧИть - НЭ ТИЛЬКы в СЕКС-ШОПах!

МэнИ ж уСИ суСИДкы КАЖуть:
"- ОГО, ЯК оддыБЫРила ТЫ своЮ ЖУТку ЖОПу!"
"- ОГО, КАК оттоПЫРила ТЫ своЮ ЖИРную ЖОПу!"

Та ЯК жэ ТЫ виджооПЫРыла ТАКУ товсТЮчу ЗОПу!?

Та НАВищо ж ТЫ видгодуВАла ТАКУ глаДЮЧу ГОПу!?

Та ДЭ ж ЦЭ ТЫ роздоВБУРыла ТАКУ стырЧУЧу ДЖОПу?

А у МЭНэ ж мыЛЭНЬка ШОПка - НЭ глаДЮЧа,
а гладЭнька та туГЭнька и мьяКЭнька;
НЭ товсТЮча, а товсТЭнька та стырЧЭнька!
Та Я, - ЯК поЛЫ МЫю у СЕКС-ШОПи,
Так ЦЯ моЯ СЕКС-ШОПа -
й наСПРАВДи, - стырЧИть аж на пив-ШОПа! -
СтырЧИть тоДИ воНА - ЯК ПУШКа, -
ЗэНИТна ПУШКа -
СтырЧИть, коНЕЧНо, - ВВЕРХ, -
КАК-БУДто ИЩет ! -
И ЧАСТо наХОДит СебЕ <ЦЕЛЬ>! -
И в НЕЁ ТОЖе - ТОЧНо попаДАют в <ЦЕЛЬ>! -
ЕЩЁ бы - НЕ поПАСТЬ в ТАКУю <ЦЕЛЬ>!
Да КОЛЬ хоРОшенький <приЦЕЛ>,
ЧТО ТОЖ торЧИТ -
ЗеНИТной ПУШКой -
СтырЧИть, коНЕЧНо, - ВВЕРХ, -
КАК-БУДто ИЩет ! -
И ЧАСТо, коНЕЧНо, - наХОДит СебЕ <ЦЕЛЬ>! -
ОСЬ ТАКА у МЭНэ ШОПа,
Що стырЧИть аж на пив-ШОПа! -
А ХТО НЭ ВИРыть, -
Хай прыХОДыть - пэрэМИРыть - пэрэВИРыть!
Но Я ниЧУТЬ об <Этом> НЕ жал-ЛЕю и НЕ уныВАю!
И ВАМ Я ТОЖе - <Этого> - жел-ЛАю!
       КрылEнко Владимир  22 марта 2013 -


Рецензии