Перше квiтня

Сміх приходить не до всіх,
А тим паче - гумор,
Коли в шини, мов на гріх,
Лопається гума.
- То який з тебе водій? -
Розкричалась жінка.
- Ну тепер і ти радій -
Кулаком в печінку
Як ударить аж до сліз,
Нині - перше квітня.
-Я просила, щоб не ліз,
Я не юна - літня.
І на те їй чоловік:
- Я не піду на хер,
Буде в нас на Новий рік
Піціцький шумахер.
Янукович - не скупий -
Вручить нам сто тисяч.
Тільки ти мене не бий
Чоботом в обличчя.


піціцький - маленький


Рецензии
Весело тут у Вас!!! :)

Не бий!

Чоботом не можна бити
Ні в обличчя, ні… туди.
Чим тоді тобі робити
Звершення і ті труди,
Що приносять незабутні
Враження під новий рік,
Що підтверджують – я справжній
Твій єдиний чоловік?
Чоботом не можна бити
Ні туди, а ні в обличчя,
Бо тоді нам не видати
Ні шумахера, ні тисяч…

Василь Кузан   01.04.2013 18:04     Заявить о нарушении