Сумна вовчиця

1.

Я люблю тебе сильно-сильно
І любов моя - оберіг,
А весна йде чомусь повільно:
Вчора - сонечко, нині - сніг.
Десь у лісі ростуть шафрани
Пробивають тоненький лід,
А з тобою мені так гарно,
Ти - вода мені, сіль і хліб,
Нерозгадані таємниці
Всіх єгипетських пірамід.
Я і ти - чомусь поодинці
Зустрічаємо сонця схід.
Маю очі сумні вовчиці.

2.

Маю очі сумні вовчиці,
Виглядаю тебе в лісах,
І мені уночі не спиться,
У душі - божевільний страх.
Світ готує тобі ловитву,
Він тримає в руках вогонь.
Порятує моя молитва -
Не потрапиш в його полон.
А весна йде чомусь повільно,
Там чекаю тебе, де сніг
Пробивають шафрани сильні.
Я кохаю тебе надривно,
Бо люблю тебе за усіх.
Вітер дихає в лісі вільний.


Рецензии
Шикарно.
Дуже сподобалося.

Василь Кузан   05.04.2013 19:59     Заявить о нарушении