***

Інколи в житті стаються такі непередбачувані речі, що коли хтось колись сказав би, що таке трапиться, я б ніколи не повірила. Ось так сидиш і думаєш собі: «Невже це відбувається зі мною?» А доля влаштовує нам такі повороти в житті, що голова кругом іде. І я ніколи б не повірила, що буду жити в цьому місті, спілкуватися з такими людьми, що найзаклятіші вороги стануть хорошими друзями, і навпаки, найкращі друзі стануть ворогами. І тепер я вже не знаю чого й чекати. Життя викидає такі речі, що не все вкладається в голові. Я хочу все це переварити, зрозуміти і усвідомити, але ніяк не вдається. А може й не треба це розуміти? Може краще просто насолоджуватися тим, що маєш? Одне знаю точно. Ті люди, які були в моєму житті, своєю присутністю і відходом багато чого навчили мене, а ті люди, які є зараз у мене – найкращі. І я буду берегти їх, берегти ті теплі відносини і розуміння. Завдяки цим людям я відчуваю радість, щастя і підтримку. Це найчудовіші відчуття, які просто так не поселяються в нашій душі.


Рецензии
На это произведение написаны 4 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.