Ну сколько можно?

Скільки вже можна зарікатися що не буду більше довіряти людям? Коли ж я вже зрозумію, що це марна справа. Сьогодні тобі говорять, що ти кохана, єдина і на все життя лише ти, а на наступний день ті ж самі слова, неначе за шаблоном, говорять першому ліпшому стовпу.
   Людям слово "кохана" або ж "друг" - це все одно що привітатися. Якщо чесно, мені шкода. Шкода того, що я не розгледіла в тобі цієї суті раніше. Хоча...розгледіла, але відмовлялася вірити в це. Мені хотілося просто бути потрібною, мати близьку по духу людину і знати, що вона завжди поруч і завжди підтримає. Пробач мені за те, що не зрозуміла одразу, що в тебе таких людей ціла купа і що кожен із цих "друзів" є для тебе "єдиним". Бажаю тобі знайти себе в цьому вирії почуттів, які переповнюють твоє серце. І бажаю тобі зрозуміти нарешті суть фрази "найкращий друг".
   А мені так і треба. Бо вчить мене життя не відкриватися наївно, а я все ходжу по граблям, як по вранішній росі. Потрібен час... нам обом. Аля для зовсім різних цілей, як і ми. Хоча...Ні, точно. Час усе розставить по місцях.


Рецензии