Слова, як промень

Людмила Ратькова
---
Сагрэй мяне сонечным цяплом,
Абдымі душу пяшчотай і ўсмешкай.
Стану моцным я тваім плячом--
Будзем крочыць адной сцежкай.

Не пакідай свае пачуцці на пасля.
Мая любоў тваю чакае.
Шчасцем поўніцца Зямля--
Можа, і нас яно спаткае!

Жыві каханнем кожны час,
Не папракай і не ўпрошвай.
Кажы :"Люблю!" не толькі раз,
Хай будзе не апошнім.

Слова гэта, як промень,
Прыходзіць быццам бы здаля.
Яно гучыць у кожным доме,
Дзе нараджаецца сям'я.!
------------------------------------
Александр Задорожный.
-----
Слова, как луч.

Согрей меня солнечным теплом,
Обними душу нежностью и улыбкой.
Я спокойна за надёжным плечом,
Будем шагать одной тропинкой.

Не оставляй свои чувства на потом.
Земля счастьем наполнится кругом.
Моя любовь охраняет наш дом,
Так хорошо быть с тобою вдвоём.

Живи любовью каждый час,
Время её не укорачивай.
Она ведь создана только для нас,
Силы на пустяки не растрачивай!

Слово сильное, словно луч,
Приходит в дом и семью издали.
И пусть не будет над нами туч,
Любовью мы его выстрадали.
***
03.05.2013г.
http://www.stihi.ru/2013/04/28/5649
---------------------------------------------
http://mms.mts.ru:8080/datas1/000/001/075/1075630_thumb.gif


Рецензии