Алкогольные накаты2 С уважительным поводом




Солнце в мае – словно  летом.
С днерожденьевым приветом
Я пришла и наливаю,
Сашку чемно так вітаю.
Бо якщо цей пан зі Львова,
Мова ця йому знайома.
Милий друже, будь здоровий!
Будьмо! Гей! Налито! Знову!
Чарку я за тебе, Санько,
Підіймаю зрання. З ранку
Хто ж  пиячить за Тільця,
Сашу Кметта, молодця?
Що вчора зробив завдання,
Щоб виконувать бажання,
Наливаючи по вінця
Келиха, немов гостинця,
Від френдового злочинця,
Що зхотів мене споїть.
Вип’ю зараз й заспіваю.
Ось вітаю-так вітаю!
Хай талант твій розквітає!
Друзі най найліпші будуть!
Люде най-но не забудуть
Про Ліфтера, та монтера, що
Любив ходить до душу,
Щоб дивитись Музі в душу,
На катку який катався,
Та каштанами жбурлявся…
(Анотацію всіх творів я не буду представлять!)
Бо мені уже налито.
Поздоровлення з привітом,
Обійманням, розігрітим сонця травнячковим світлом,
Із цілунками суниць…
Шлю тобі я через небо,
Бо дивлюся горілиць!
Свято, бачиш, задалося?
Ма надію, що вдалося
Мій дарунок  «по заявке»
Выполнить всё точно, в срок.
Перешла теперь на русский,
Вдруг не знаешь ты французский?
Обнимаю и целую!
Будь весёлым, мон ами!


Рецензии
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.