Не нужно слов. Миниатюра на украинском языке

Не кидай мені слова. Я не хочу чути жодного слова від тебе. Жодного почуття. Жодного поцілунку. Не торкайся до мене. Ти цим мене вбиваєш..

Я не хочу знати тебе. Якщо б це можна було змінити! Я була б зовсім іншою. А тебе б це ніяким чином не змінило. Всім було би краще.

Будь ласка, Боже, позбав мене цих страждань! Голос в нікуди...

Я не знаю, кому довіряти. Довіряти я можу тільки одній людині. А більше нікому. Часто я думаю, що більше й не треба. Але так хочеться, так хочеться саме до тебе! Хочу писати для тебе вірші та книги, заварювати каву зранку для нас обох... хочу бути з тобою..

Я ніколи не стану для тебе рідною.

Ти ігноруєш мене, ти хочеш зробити мені боляче. Який раз вже? Ти цього не рахуєш?

Я зневірилася у тобі. І в той же час я тебе кохаю. Це дуже дивно.. Але це так. Я не можу без тебе. Прошу, пробач...


Рецензии