я встану сили знайду...

 

"Ти будеш вічно молодою
В моїх закоханих очах."
( В. Сосюра)


Моя зоре, повір - моє серце з тобою
від щастя співає, мов птах...
Будеш ти, моє сонце, завжди молодою
в моїм серці, кохана, та в моїх очах.

Я з тобою пройду через холод та спеку,
через гори і доли, через терен та глід.
Ми тобою пройдемо дорогу далеку,
що за обрієм десь її губиться слід.

І коли ж заблуджусь я в життєвому морі,
ти за мене, бажана, не плач, а молись...
Я благаю тебе, моя ясная зоре,
ти зійди. Наді мною схились...

А якщо ж я в дорозі позбудуся сили
і в безсиллі, в знемозі впаду...
Пригорнись ти до мене, зоря моя мила,
і я встану, і сили знайду.


Рецензии
Добрый день, тезка!
Ты и на украинском пишешь великолепную лирику!
Спасибо!

Виталий Овчинников   18.06.2013 12:01     Заявить о нарушении
Спасибо, Тезка!
Мой родной язык, хотя, в основном, всю жизнь - по-русски. Тоже красивый и богатый. От Киевской Руси пошел.

Виталий Полищук   18.06.2013 16:04   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 3 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.