Сподiвання викладача

Кільканадцять  пар очей із цікавістю дивляться на мене. Намагаюся перехопити кожен погляд. Які ж різні ці погляди! І які ж різні їхні власники! Хтось одразу підійде до мене і почне гортати  мої сторінки, сьорбаючи уривки речень. Хтось у першу чергу смакуватиме передмову. Хтось спершу захоче покуштувати останні сторінки. Хтось п'янітиме від аромату щойно вийнятих із печі літер. Хтось буде злизувати крем із блискучої обкладинки. Хтось сприйматиме мене на дотик, оцінюючи формат і  щільність сторінок. Як же хочеться, щоб усі вони читали мене із задоволенням! Я не буду їх учити, ні. Я лише спробую показати їм, як найлегше і найцікавіше, на мою думку, здобути потрібні їм знання. Якщо їм не сподобається шлях, який я запропоную, - що ж, їхнє право обирати. Але найвищою нагородою для мене будуть їхні позитивні спогади про час, який ми провели разом, адже це означатиме, що я не працювала марно.


Рецензии
Лена, чтобы в заглавии не пропадала украинская «і», вводите её либо с цифровой клавиатуры: комбинация клавиш Alt+0179
либо – латиницей, переведя "клаву" в EN.

Хомуций   08.07.2013 22:33     Заявить о нарушении
Вот спасибо за толковый совет! А то я так намучилась! Даже название пару раз меняла, но все равно в каждом из названий была эта злополучная "і".

Олена Братель   08.07.2013 23:41   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 4 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.