Котик

 Мій котик захворів... лежить під теплою ковдрою й кашляє. Та поводить себе так ніби у нього чума і це його останні дні... "Скажи за що мене любиш?"- хриплим голосом пінгвіна запитує він.. Я усміхаюсь і поцілувавши його підпухлий носик кажу - а просто за те, що з тобою можна полежати, прийти обійняти і розказувати про всілякі дурниці, а ти будеш схвально піддакувати... з тобою можна ніколи не турбуватися про колір білизни, який я одягла сьогодні і чи гладенько вибриті мої ноги... люблю тебе за твою роботу завдяки якій ти постійно вдома і я можу прийти до тебе будь коли... люблю тебе за твій мінімалізм, відсутність ліжка й велику плазму на якій ми дивимось мої фото й граємо в стрілялки в яких на кожен 5 раз ти дозволяєш мені виграти... люблю тебе, за те що ти можеш їсти ковбасу з шкуркою, й не варені сосиски, за те, що не лаєш мене коли знову знову згоріли грінки і коли посеред ночі я кажу, що хочу морозива ти завжди їсиш його зі мною.... а ще люблю тебе за твій "Олд спайс" і вічно забутий мокрий рушник в сумці для тренування і за те, що ти чемно розмовляєш з моєю мамою.... і взагалі.. я тебе просто люблю... невже для цього потрібні причини?)


29.06.2013


Рецензии