Той, хто зазираje

                «Пройшов я Стежину Каменів й погибельний Ліс Шипів,
                Бо хтось вклав у мої ноги надію і страх…»
                (Вільям Батлер Єтс)

Колись давно я прожив кілька днів серед дрімучого лісу на дні давньої ущелини, оточеної скелями, що утворені тріасовими вапняками. В ущелині були зруйновані стародавні копальні, штольні, де люди колись шукали блискучий метал, які нині ведуть у велике Ніщо. Вічно вологі камені поросли мохом і папороттю. Я слухав шум водоспаду і думав про вічне. І раптом написав таке:

На дні тріасової ущелини,
Серед скель,
Де спить споконвічне,
Спить небудиме й невисловлене,
Мислю про паростки,
Що завжди проростуть,
Як тільки зерно –
Не мертве і не живе
Впаде в цей ґрунт
Вічної вологості.
Щось більш давнє
Ніж папороть,
Щось більш невловиме
Ніж думка
Зазирає у моє глибинне єство,
Нагадує, що все тимчасове,
Крім нього – оцього темного
І зловісного,
Якого друїди звали Кром Кройх,
Що ховається
В густій,
Як молоко сліпої вівці темряві
Старої кинутої копальні,
Наодинці з прокляттям,
Яке тяжіє перестиглим яблуком
Над моєю землею
Тужливих журавлів
Та бородатих шаманів.
Віддаю свою плоть
Крижаному водоспаду часу,
Віддаю свій дух
Старому дереву споглядання.


Рецензии
На дне ущелья, среди скал,
Наверное, ещё с времён триаса,
Покоятся в тиши ростки,
Ждут к жизни пробужденья часа…
Какое б ни было зерно,
Не мёртвое и не живое,
Воспрянет к жизни всё равно,
Укрывшись влажным этим слоем…
Но что-то в естестве моём
Сокрыто с тех времён незримо,
Напоминая – испокон…
Всё так изменчиво неумолимо...
Всё... Кроме может быть одной
Размером с сушу и не меньше,
Друидами звалась Кром Кройх -
Громады не было зловещей…
Она сейчас таится в темноте,
Наедине с проклятьем старой шахты,
Что тяжелее переспевших яблок
Грозит земле моей да и судьбе...
Моей земле печальных журавлей,
Густых, как молоко, туманов…
И с душами бесстрастными людей,
И бородатых сумрачных шаманов.
Я водопадом смою все проклятья,
Подставив тело леденящему потоку,
А дух, остывший понемногу,
Я посвящаю восприятью...
________________________________________

http://www.proza.ru/2014/11/23/1844
________________________________________

Ваш,

Руби Штейн   23.11.2014 19:07     Заявить о нарушении
На это произведение написаны 4 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.