Солодкий сон

В цю літню ніч мені солодкий сон приснивсь,
Про те, як ти до мене в гості завітала,
І дуже ніжно мене в губи цілувала...
Була тендітна і п'янка, як і колись...
Я не повірив зразу був у благо це,
Та кожна мить мені нагадувала юність,
Твоя колишня зовсім зникла непідступність,
Стало близьким давно омріяне лице...
Досить спокійно я дарунок цей сприймав:
Ти усміхалась, наче вже моя дружина,
В домашніх клопотах бажана половина...
Я задоволеним таким ще не бував.
Душа наповнилася щастям через край,
Твоя жіночність вдовольняла мені око,
Горіли в серці почуття такі глибокі…
Я Богу дякував за незабутній рай!
Та дзьобом ластівка влетіла у вікно,
Мій сон повільно, як з туману, випливає,
А надворі уже гарнесенько світає,
Знов чорно-біле в мене крутиться кіно...
Напевно в дійсності тебе не пригорну,
Хоча у принципі - це просто і можливо.
Прошу, прийди і подаруй хвилину дива
З цього солодкого, нездійсненого сну...

19.10.2001


Рецензии