Як павучок

Вам сьогодні захотів
Я секрет відкрити.
Гарну дівчину зумів
Я приворожити.
Придивившись випадково -
Плести сіть як треба,
Я цей метод павуковий
Примінив для себе.

Я, немов той хитрий павучок,
Полонив дівчину в кулачок.
Обплила її навкруг моя
Павутина.
Примостившись зручно у куток,
Вдарувавши ніжності шматок -
І зламалась гордості вія,
Як стеблина.

Попручалася хвилину
Мила полонянка
І заснула, як дитина,
До самого ранку.
Я, немов відважний воїн,
Сон оберігаю.
Чую, її губи сонні
Шепотять: «Кохаю...».

Новий день прийшов до нас,
Ми удвох з тобою
Вмили лиця в ранній час
Свіжою росою.
Очі дивляться твої,
Наче пістолети.
Я злякався і свої
Розказав секрети.

Я тебе, як хитрий павучок,
Полонив, як муху в кулачок.
Обплила тебе навкруг моя
Павутинка.
Примостившись зручно у куток,
Вдарувавши ніжності шматок -
І розтала холодність твоя,
Як сніжинка.

20.05.2002


Рецензии