Вульгарна

Не надо слишком громко охать и ахать, все согласно правил этого сервера. Честь имею!

Вульгарна

У тебе п**** дуже гарна,
Я добре її пам'ятаю.
Була ти зі мною вульгарна,
Тепер я на іншій кінчаю.
Твої я пригадую груди:
С****, як верба, набухали,
Стікала сметана з облуди,
Коли після є**** лежали.
Своїм ти язиком водила,
По добре наллятій голівці.
Ти слиною файно мастила,
Щоб слизько було в твоїй дірці.
А інколи, як навіжена,
Ковтала насіння, як с***.
Була ти у сексі скажена,
Моя довго-довбана мука.
Ти л**** з великої букви,
Але мені було приємно,
Лизати вогонь з твої брукви,
Ніколи не було там зимно.
З тобою, як кролик, готовий,
Я був цілу нічку єднатись.
Мій х** став приємно здоровий,
В твій рот став уже не вміщатись.
Наколку на с**** зробила -
Невинні такі кошенятка.
Помнуть мої я*** любила,
Коли я дрімав після б*****.
Такі золоті були нічки…
Тепер є хоч що пригадати.
Любив я, коли після тічки,
Мочила траву ти завзято.
Шипів твій гарячий струмочок,
Той пар забивав мені подих.
Вдобряв перегін твоїх почок,
Цю землю гріхів всенародних.
Я це написав так вульгарно,
Що якось самому аж стидно.
Та все це правдиво і гарно,
Кінчайте, а там буде видно…
2006


Рецензии