C 22:00 до 02:00 ведутся технические работы, сайт доступен только для чтения, добавление новых материалов и управление страницами временно отключено

Треба гарно вiдпочити

Не надо слишком громко охать и ахать, все согласно правил этого сервера. Честь имею!

Треба гарно відпочити

По с***** язиком вожу,
З пупа зморшки дістаю,
Х**** клітора тривожу,
З губи мед цілющий п'ю.
Ц***** гандбола граю,
Коліньми попід задок,
Слину з радості ковтаю,
Дивлячись на твій л****.
П********, віддихнули,
Повертайся на живіт,
Я*** майже вже поснули,
Але х** стоїть, як дріт.
Пальцями я стегна гладжу,
А язиком у рівчак -
Шоколадну дірку мажу,
Щоб легенько вліз норчак.
А*** твій такий вузенький,
Так приємно члена жме.
Мій пурпурний чималенький,
В тебе майонез жене.
Мацаю ц***** руками,
Вони повні і м'які,
По лопаточках вустами,
Рухи, як масаж, легкі.
Розігрілися з тобою,
З т****** жар, як з печі, пре.
Я готовий знов до бою,
Аж у ямочці дере.
Що придумати цим разом? -
Ти береш його в свій рот,
От приємна, б****, зараза,
І чудовий поворот.
Надійшов момент процесу -
Мій десерт ковтаєш ти,
Після й******* сексу
З нас, як з коней, б'ють поти.
Ми такий цікавий вечір
Провели з тобою вдвох.
Ти погладь легенько плечі,
Щоб від втоми я не здох.
Треба гарно відпочити,
І поспати певний час,
Щоби знов тебе голити
Цілу ніч на другий раз.
2006


Рецензии