Правдива поема

Не надо слишком громко охать и ахать, все согласно правил этого сервера. Честь имею!

Правдива поема

На морду п***** ти сіла -
Мені важко дихати стало,
У мене вся гемба змокріла
І щось між ногами привстало.
У тебе пахнюща канава,
Чистенька і добре підмита,
Широко відкрилась роззява,
Партнерка для мого валєта.
Змастив я добренько язиком,
Тепер можна х** запихати.
У тебе каністра велика,
Роботи є край непочатий.
Ти позу швиденько прийняла,
Попав я в мішень одним рухом.
Від цього ти враз застогнала,
Потерши в мій пуп своїм брюхом.
Мені пазюрами по спині
Зробила розчоси до крові.
Лежали всю ніч ми в долині,
Вищали удвох від любові.
Цибали жаби під руками,
Одну я зловив у долоню,
Запхнув нам її між пупами,
Побігла ропа в твою троню.
Я змив її с*** своєю,
Коли спустив вафлі у тебе.
Протер все косою твоєю,
І плюнув у зоряне небо.
Та слина на п***** попала,
Готовий знов отвір до праці.
Тепер ти мене вже ї****,
Я ляпав руками по с****.
Лежав я доверху очима,
Ти перла мене до нестями.
Світанок загравами блимав,
Я грався твоїми ц*******.
Ти скрикнула як дурнувата,
Насіння моє пішло в тебе,
Набрякли мої я*******,
Ми кінчили разом, як треба.
Гаряча нам видалась нічка,
Тепер можна і покурити.
Щипаю твою я "марічку",
Її так люблю я голити.
Нам треба хоч день відпочити,
Щоб знову зійтись серед ночі.
Знов будем друг друга любити,
Ї****** удвох що є мочі.
Таку ось правдиву поему,
За двадцять хвилин я с*******в.
Кінчаю я цю теорему,
Бо знову мій х** став гарячим.
2006


Рецензии