Чесне слово

Не надо слишком громко охать и ахать, все согласно правил этого сервера. Честь имею!

Чесне слово

Я забіг якось до тебе ранком,
Ти якраз білизну замінила.
Обманув і вкрав у тебе плавки,
Ти моргнути навіть і не встигла.
Пахнуть плавки свіжою п*****,
Вогкуваті і краплинку жовті.
Три доби я був, немов з тобою,
Прикладав до носа і до плоті.
Скільки раз кінчав - не пам'ятаю,
Та д***** щасливо і завзято.
Був щасливий, наче в стінах раю,
Та обридло одному кінчати.
Тільки смеркло - я прибіг до тебе,
Скинувши одежу ще з порога.
Швидко підім'яв тебе під себе,
І відчув, що добре ти волога.
Довго ми з тобою молотили,
За вікном вже новий день зайнявся.
Після б***** ми кваску попили,
На роботу я бігом погнався.
Я по полі в тракторі х****,
Згадую цю ніч, і знову хочу.
Так без тебе нудно, ледь не плачу,
У ширінці знову щось лоскоче.
Як мені знов нічки дочекатись,
Щоб пірнути знов тобі під ковдру,
І з тобою славно п********,
Над л***** відчути твою морду.
Вірю, буде вечір, будуть схватки…
Ти підмийся і чекай готова.
Наведу я знов тобі порядки,
Т********ь добренько, чесне слово!

2006


Рецензии