Не китаець

Не надо слишком громко охать и ахать, все согласно правил этого сервера. Честь имею!
(НИКАКОЙ НЕПРИЯЗНИ К ЛЮБОЙ ИЗ РАС НЕ ИМЕЮ! Просто рифма так легла...)

Не китаєць

Парувались з тобою,
Аж затерпла аорта.
Після цього двобою
Ти зробила а*****.
Він в тобі ковирявся,
Гінеколог з*****ий.
Із наваром остався,
П****ч*****к ї*****.
Ложку всунув далеко,
І зішкріб яйцеклітку.
Не принесе лелека
Нам неждану лебідку.
Постарався, почистив,
М**** знову в порядку.
Я прийму грамів триста
І прийду знов на б*****.
Можна знову впихати,
Але я обережний.
Краще в с**** кінчати,
Це є спосіб належний.
Там не буде зачаття,
Лікар буде без взятки,
Закидаю я плаття,
Починаємо б*****.
Намастив вазеліном
Свою ніжну голівку,
Добре вперся коліном
І впірнув в твою дівку.
Шоколадна обойма
Затискає з*****,
Я шурую достойно,
Аж свербить коло пупа.
Вприснув порцію вільно
У діру не парадну -
Моя с***** повільно
Витіка з твого заду.
Я лежу, віддихаю,
Ти мені гладиш я***,
Та чорти, глянь, принесли
Твого мужа-китайця.
Ми його прив'язали
І ї****** далі.
Довго ми натискали
Ерогенні педалі.
Насадив я г******,
Запихнув у печеру.
Ти кричала, як дона,
Що порвала мегеру.
Певно, клята резина
Тобі **х** натерла.
Ти собі, як дитина,
Мало шкуру не здерла.
Каучук я зриваю
І пірнаю в реактор.
Х** мій пінку знімає
І працює, як трактор.
Ніжно тре в твої стінки
Моя плоть бездоганна.
От гаряча у жінки
В цьому отворі ванна.
А як сперматозоїд
Знов піде в твою м**** -
Я продам астероїд,
І дам лікару взятку.
А як схочеш родити,
Н****** китайця -
Не забудь притулити
До п**** його я***.
Він повірить звичайно,
І прийме все як треба.
Ви поголитесь файно
Попід зоряним небом.
Буде гарна родина,
Хата, хлів, огорожа…
Але ваша дитина
Так на мене похожа.
Заболить серце кляте,
І душа затріпоче.
І рука обійняти
Свого сина захоче.
Я у гості заїду,
Та сміливості мало…
Промовчавши поїду
Знов до свого причалу.
Отаких ми помилок
Наробили х****:
Діти наших підстилок
Із чужими батьками.
І років перепрілих
Білять душу морози…
Із очей постарілих
Ллються річкою сльози…
2006


Рецензии