Хоча нема у юнiсть вороття

Не надо слишком громко охать и ахать, все согласно правил этого сервера. Честь имею!

Хоча нема у юнiсть вороття

Я вчора в***** одну бабусю,
Їй десь було вже років сімдесят.
Нівроку є пружна її "настуся",
Ще до цих пір я******* болять.
А ця стара - доглянута холера,
Підмита і підбрита на всі сто.
В її п**** я свого кавалера
Всадив, неначе в диню долото.
П*********ь хвилину, сталось чудо -
Її нора напружилась, як сталь.
Не кожна к**** має таку буду,
До ранку я тиснув її педаль.
П**** її у зморшках - це понятно,
Життя прожить - не поле перейти.
Та як же їй туди впихать приятно,
По тих горбах кордуплем перейти.
В її печеру кінчив повну жменю,
Вона підтерлась, знов мене манить.
Чекає мого білого варення,
Стара ї****** хоче, аж пищить.
Я в рот даю, бабуся ч**** смокче,
Яслами меле, бо зубів нема.
Понад з****** моєю квокче,
Крутий масаж видумує сама.
Вдаряю в піднебіння їй струєю,
Старенька ссе й ковтає йогурт мій.
Держу рукою я її своєю,
Вона в мій з** запхнула палець свій.
Кричу від задоволення, як п'яний,
Оце був секс, неначе меду чан.
Я після бабці, наче окаяний,
Під мною, як човен, пливе диван.
Гарненько відпочив, вставляю в с****
Свій ніжний х**, бабуся стогне аж.
Сухий її задок немов ломака,
Але для члена - добрий це масаж.
Руками я шукаю її ц***,
Вони звисають, наче цідиш сир.
Б'ють у живіт кістляві ягодиці,
Кінча в пенсійний зад мій бригадир.
Я падаю на спину, бабця швидко
Облизує хазяйство все моє.
Підняла наді мною праву литку,
Над мордою трясе желе своє.
Я припадаю до її лафетів,
Беру, як сливку в рот, к***** її.
До стінок носом, як до амулетів,
Ніздрі в п**** занурюю свої.
Хоча й стара, але смачна посадка,
Х*** пройшла немало за життя.
Доглянута, як в господині грядка,
Хоча нема у юність вороття.
І щоб там не казали злі язики,
Але коли доглянута стара,
Слідкує за собою баба дико -
То все о'кей коло її двора.
Різниці мало скільки літ подрузі,
Сімнадцять, а чи може сімдесят.
У сексі усі люди - вірні друзі,
Я*** від баб однаково болят.
Чи молода, чи може трохи літня,
Аби вміла т****** крутить.
Мені на х** ось сімдесятилітня
Присіла так, що в серці аж болить.
Я дуже файно з бабцею ї*****,
Не кожна б**** так п****** трясе.
Від баби задоволеним зостався,
Мене до неї тягне і несе.
Сьогодні знов до неї завітаю,
Щоб скуштувать її смачний пиріг.
Я знову залюбки їй засандалю
Свій молодий, твердий і впертий ріг.

2006


Рецензии