Кетчуп

Не надо слишком громко охать и ахать, все согласно правил этого сервера. Честь имею!

Я розчепірив твої ноги,
І майонез впустив в л****,
А з твої б******** барлоги
Полився кетчуп, як струмок.
Моє хазяйство все червоне,
Не думав я, що попаду,
І зловлю ось таку ворону,
Запхнувши х** в твою п****.
Оправдувалась ти довгенько,
Але мені це до п****.
Тебе  розводжу, як обценьки
І знов копаю до води.
Тече, пече, болить, клекоче,
Ти кажеш "більш не в моготу".
Насінник мій тебе так хоче,
Я, як прокладка, весь в поту.
Ти все жалілася, стогнала,
Тебе я чути не хотів.
Добренько кінчив у ї****
І витяг х** з твоїх дротів.
Лежу, дивлюсь на твій "житомир",
З нього тече якийсь меляс,
І лізе щось (оце так номер!) -
Червоно-білий тарантас!
А оказався він тампоном,
Його случаймо я загнав
Разом з твоїм глибоким стоном
Майже у м******* канав.
І як він втік з того вокзала,
Та, слава богу, все о'кей.
Пробач, не чув, що ти казала,
Бо так загрався в цей хокей.
Сьогодні мучити не буду,
Тільки відсмокчеш пару раз.
А твою славну халабуду
Буду точити в інший час.
Якось так не красиво вийшло,
Тобі натер я мозолі.
Та винне тут - голодне дишло,
Й з***** на моїм рулі.
Давай, смакуй мою калАйду,
Піду додому віддихать,
А через пару суток зайду
І буду цілу ніч ї****.

2006


Рецензии