ХВАТэ, бо тэПЭР я БУДу рэвнуВАТы!

            А тэПЭР ОСЬ - БУДу рэвнуВАТы!
       (На мотив Геннадия Фёдоровича Шпаликова)

ТэбЭ ТУТ уСИ ТАК ЗВАЛы: " - ПЕЛка!":
"- ДЕВка ПЕЛка:
   ПЕЛка СМЕЛка,
   ПЕЛка ЦЕЛка
   ПЕЛка СПЕЛка -
   СКОРо-СПЕЛка:
   ТЫ - НЕ СМЕйся:
   А ну, ПЕСенку МНЕ СПЕй-ка!"

Я тэбЭ дивЧУСЬкой - ДРАВ - дуБАСыв:
ТЫЖнямы, нэДИЛямы

А тэпЭр доРОСли з дитвоРОй:
ВСИ тэбЭ дэРУТЬ та ЩЕ й дуБАСять:

Я тэбЭ дивЧИСЬкой - ДРАВ - дуБАСыв -
ТЫ ж тоДИ булА ЗОВсим малА:
ТЫЖнямы, нэДИЛямы йиBАСыв:
СПЭРэду та зЗАДу - ЯК задолАв...

А тэпЭр йиBТЫ я ВЖЭ НЭ МОЖу:
ДУЖэ я гоРИЛкы пэрэПЫВ!
А тэпЭр, колЫ йиBАТысь ХОЧэшь:
З ИНШымы йиBЫСя тэпЭр ТЫ!

КолЫ ТЫ з маЛЫМы бурьяНУешь -
У поСАДци абО вА бурьяНАХ, -
МэнЭ ЦЭ ВЖЭ МАйжэ НЭ турбУе:
ХАй маЛЯТа БАВляться в дивКАХ!

А тэпЭр ТэбЭ дэРУТЬ - ХТО ХОЧе:
ВСИ дайЕщ: коМУ, коЛЫ, ЯК ХОЧе:
И диДЫ, й доРОСли з дитвоРОй:
ВСИ тэбЭ дэРУТЬ та ЩЕ й дуБАСять:
ДНИ ТА НОЧи = ДОбы напроЛЬЁТ!

ТА колЫ ТэбЭ джРУТЬ доРОСли, -
СОРомно мэнИ ВЖЭ ЦЭ казАть!, -
САМ йиBАв ТэбЭ я ЩЕ маЛЯТком та доСХОЧу, -
А тэПЭР ОСЬ - БУДу рэвнуВАТь:
ХОЧеться ТэбЭ - иЩЕ пиЗНАТы,
ТА сыльОнок ВЖЭ менИ НЭ ХВАТэ!
        Крыленко Владимир  29 сентября 2013


Рецензии