Я не назву тебе коханим...

Я не назву тебе коханим
Вуста не мовлять ці слова
На серці незліковні рани
А на очах бринить сльоза

Але як сильно б не кохала
Як боляче було душі
Тобі ні слова не сказала
Це все пусті слова, смішні

Для тебе інша є людина
Про неї думаєш щодня
А я лиш, тичасово мила
Уривок із твого життя

І як би сильно не хотіла
Змінити те що зараз є
Та є над нами вища сила
Що нашу доленьку кує

І я не можу вимагати
Від тебе те чого нема
І доведеться залишати
Тобі на пам'ять почуття

За мене сильно не хвилюйся
Ці всі емоції дарма
І я на тебе не серджуся
Я й не таке пережила

Напевно варто все забути
Всю ніжність й посмішку твою
Разом нам не судилось бути
Ти ж полонив душу мою

Раніше серце віддала я
Й душа мені вже не належить
Та буду жити далі, знаєш
Мене майбутнє не бентежить

Пройдуть щасливі дні й хвилини
Потім прилине пустота
Та згодом, однієї днини
Я посміхнусь собі сама

Згадаю ще раз твої руки
І поцілунки у чоло
Переживу пекельні муки
Не нами це задумано було

Живи, радій і посміхайся
А я загою свої рани
Тепер назавжди попрощайся
Я не назву тебе коханим...


Рецензии