Озорна, застольна, известна и дюже эротична пiсня

Ты  казала: «В понэдилок войдэш в мэнэ до пэчинок!»
                Прыпив:
Я прыйшов – тэбэ  нэма: пидманула, пидвэла!
Ты ж мэнэ пидманула, ты ж мэнэ пидвэла!
Ты ж мэнэ, молодого, з  уму, з розуму звэла!

Ты казала: «У вивторок, пидмахну разив сто сорок!»
                Прыпив.
Ты казала, шо в сэрэду враз дасы мэни спэрэду!
                Прыпив.
Ты казала, у четвэр, щоб тоби я сзаду впэр!
                Прыпив.
Ты казала, у пятныцю пиднэмэшь свою спидныцю!
                Прыпив.
Ты казала: «У суботу проявлю к тоби заботу!»
                Прыпив.
Ты казала, що в нэдилю розвэрнэшь свою хэвиллю
                Прыпив:
Я прыйшов,  тоби хвала – ждэшь мэнэ, нэ пидвэла!
Ты ж моя гарна баба, гарнисть вся на выду
Чуткисть твоя волшибна, я ии нэ пидвэду!
Зараз зайду у тэбэ, до оргазму довэду!


Рецензии