Бесценное слово - Мама

Що ж таке доля, а головне чи існує вона взагалі, чи здатна зводити людей на своїх перехрестях? Ці питання часто турбували Марину і ось вона повернулася додому після чергової ночі метушні і занурившись в нічне життя, забувала себе. Вона по-понеділках підробляла в невеликому універмазі на заправці (за рогом її будинку). Ось піднімаючись така тендітна і знесилена на свій поверх. Вона думала що зараз буде вдома, ще  декілька сходинок і затишок наповнить її і її думки. А головне проникне в душу, зупинить хоча б на мить ту тяжкість що залишає слід - самотності .Тільки Діна (як і у всіх бувають такі настирливі сусіди як Діна, вона  була наївною і допитливої ;;,але на здивування всьому будинку не була  пліткаркою !)
- Привіт Маринко. Сказала вона своїм, як електричний струм голоском .Таким  пронизливим, що навіть мурашки по шкірі пішли б якби ви познайомилися з нею не давно.
- Доброго ранку Діна!
- Ох любонька ви знову себе не цінуєте, працюєте. працюєте, а навіщо у вас є все що потрібно; квартира .... гроші ... той молодий чоловік який приходить до вас ... він вас напевно любить і хоче одружитись !
- Всього доброго Діна. Відповіла вона телефонним голосом. І не зупиняючись піднімалася  тим самим наближалася до рідної квартири. Вже не було сил протистояти чиїмсь помилкам і Марина згадала  що колись сказала їй сестра :"Говорять що ніч безмежна , та вона мине, нехай говорять що сонць мільйон, та воно одне, нехай говорять, що земля мертва, та вона все відчуває . засинає і пробуджується ". Від одного цього спогаду їй стало легше . Вона повернула в замку ключ і увійшла до квартири. Поставила пакети з продуктами на комод поскрипує він самовільно відкрив верхньою шухлядку і Марина поклала за велінням своєї звички туди ключі, зняла своє пальто недбало кинувши його на маленький диванчик. Сіла на широке підвіконня,  Відкинувши штори і перші сріблясті промінчики сонця буйно полилися в  маленьку квартирку. Марина жила на восьмому поверсі, вона навіть не думала про переїзд, хоча квартирка на четвертому поверсі  ще продавалася і було б легше підніматися з важкими сумками або думками. Їй подобалося дивитися як вулиці, дороги, місто оживають і на зміну легковажної ночі проходить розважливий день. Ось я і дома. Люди набиті, як опудала своїми забобонами поспішали хто куди і лише зараз Марина розуміла що існувати і жити зовсім різні поняття. За звичкою її рука в пошуках цигарок опустилася в кишеню піджака. "Я ж не палю, більше не палю" вона засміялася чому я повинна стримувати свої обіцянки перед тими кого , вже як п'ять років немає в моєму житті, але ж безсмертна в моїй пам'яті. Легкий вітер розбудив дерева після затишшям вночі тим самим проник в душу Марини "Я пам'ятаю тебе дорога" шепнула   вітрові . «Але ти померла все, тепер ти тільки за допомогою вітру можеш нагадувати про себе МАМА. Мені потрібно тобі сказати, дуже потрібно, ти вислухаєш? Мені здається що я не здатна ні вірити ні боротися і не Рак в цьому винен я відчуваю що ця хвороба в мені і те як руйнує мене зсередини, але суть не в цьому, мама, один молодий, розумний і привабливий, добрий і можу перераховувати нескінченно , додам лише те що він хірург, закоханий у мене, допомагає мені і ... але її перервав  знову вітер  вже ніжний і теплий.»
   «Я знаю що ти рада за мене , матуся вислухай. Він просить що б я лікувалася і боролася за життя  проте після того, як тебе не стало мені хочеться до тебе і нехай мені вже страшно сказати, двадцять п'ять я повинна бути серйознішою,жити не минулим, однак навіть якщо так . Зараз я просто існую: будинок, робота, будинок я вже не боюся мені здається, що  не боюся, більшість хочуть за час ,що залишився зробити те про що завжди мріяли, щось екстремальне, незвичайне але я не хочу руйнувати цей спокій і повсякденність яку створила . Просто звикла! Розумієш рідна? і сильний вітер поклав їй на коліна  зірвані пелюстки цвітіння абрикос . Одна квітка була ще закрита, не розцвіла, а друга пишна і красива .Значить  ти думаєш, потрібно боротися і піти назустріч цьому доктору , тоді наші почуття розквітнуть, тоді життя розквітне, тоді серце розквітне і навіть ти будеш рада!? Гаразд я заради тебе спробую. Холодний і ніби суворий вітер обійняв її. Ти хочеш що б я жила заради себе?! Вона так щиро заплакала що навіть небо наповнилося хмарами і пішов дощ .Правда , дощ змиває все непотрібне з наших життів ,але ми ж звикли не відпускати навіть саме непотрібне переконуючи себе ,що все ще налагодиться і сенс і роль цих людей, речей ще відновиться, виправдається в нашому житті тому під час злив ми сумуємо і повільно відпускаємо ... Як відомо, після дощу приходить веселка, ніби  звеселяє , втішає , що все робиться на краще! Адже веселку помітити можуть тільки щасливі, тому  піднявши свій погляд у небеса що б відчути чи то підтримку , чи то повірити в себе в людей в життя, чи то подякувати за те що було є і буде. Причин безліч, але правда  істина одна, ми прагнемо до нескінченних просторах небесного полотна для відродження то чого не вистачає ніби загублені ключі від дверей до щастя… Марина посміхнулася і вибігла на вулицю, перед невеликою калюжею вона зупинилася і у відображенні побачила яскраву веселку, піднявши погляд вітерець, теплий обійняв її за талію і нагадала (все найкраще попереду) от тільки їх перервалася наближення чиїхось кроків, як ви вже зрозуміли це був Андрій ,той кого подарувало їй небо і кого привів стежками долі той самий близький їй вітер. А доля починала  відкривати їм стежку  до майбутнього.


Рецензии