Страшно...

Відчуваю наближення осені. Прекрасної, завжди чаруючої та романтичною осені. Я раніше так любила осінь. Потім вона забрала тебе. Тепер я її ненавиджу. Найпрекрасніше в житті завжди несе з собою найсильніший біль. Вже другий рік вона приносить разом зі своєю прохолодою той запах. Ні з чим не сплутаю його. Він знаходить мене скрізь: на парі з математики, в магазині, в ліжку, на зупинці, в тролейбусі, в кафе. Скрізь. Ховатися марно. Він знайде завжди. Знайде, і нагадає про ті три дні. Такий запах не може нагадувати про щось живе та рідне. Він врізався в мою пам'ять неприємним спогадом, і вже не піде. Я відчувала цей запах, коли сиділа поблизу твого тіла, і коли цілувала твою холодну щоку. Коли ти жив, від тебе завжди пахло кремом для бриття. Я любила це. Притулялася близько-близько, заплющувала очі, і поринала в твій запах. Коли їхала востаннє з дому, то відчула на мить твою присутність. Це мій шарф. Він увібрав в себе той, такий рідний, твій запах, коли ти востаннє до хрускоту кісток притиснув мене до себе. Ти ще ніколи мене так сильно не обіймав.
-Приїдеш на наступні вихідні, підемо в ліс. Там вже гриби є.
-Обов'язково.- посміхнулася я, і зачинила двері будинку.
Я приїхала на наступні вихідні. Та де ж ти? Ти ж обіцяв мені! Обіцяв...
Ця клята осінь... Ненавиджу її! А ще ненавиджу той звук. Звук, коли в могилу падає волога земля. Він не йде з моєї голови. Переслідує, як той запах смерті.
Тепер я не ходжу в ліс. Ненавиджу ліс! Ти ж обіцяв... Ти ж хотів мого весілля. Ти ж так хотів онуків. З ким я зустріну тепер Новий рік? Хто привітає мене з Днем народження? Хто мене тепер жалітиме? Хто кричатиме, щоб я тепло одягалася? Хто поговорить зі мною, коли приїду? Хто обійматиме тепер? Таточку... Я так багато тобі не сказала. Так багато згаяла часу з друзями, а могла провести його з тобою. Я завжди знала, що ти є. В сусідній кімнаті, або на роботі. Не важливо де. Ти завжди був поруч. Я думала, це назавжди. Думала, що навічно.
Вже надцята чашка гарячого чаю. Не гріє. Мені холодно. Завтра перший день осені. Вона в свій час подарувала мене тобі. А потім безжально забрала тебе в мене. Ненавиджу осінь. Знову цей запах. Так пахне тільки смерть. Ненавиджу його!


Рецензии