Тихий мiй океане!

Не пишіть мені більше про ваше кохання до мене,
Я не вірю словам, бо слова це – порожній звук,
Напишіть мені краще як серце сумне і студене,
Листям осіннім падає тихо на брук.

Не пишіть мені більше, що сумуєте дуже за мною,
Бо не знаєте, друже, нічого насправді про сум,
Ви інстинкти чомусь називаєте спрагло любов'ю,
У любови, звичайно, мільйони імен і парсун.

Не пишіть мені більше жодного–жодного слова
Про кайдани душі, бо це лиш сполучення слів,
Напишіть мені ліпше про настрій осінньо-зимовий,
Як живете без мене ви там у своєму селі?!

Буду вірно мовчати,
Відчуваючи вашу присутність
У порожніх листах,
Наче гнізда пташині тепер.

Осінь скоро минає.
Ви не зчуєтесь: вимерзне лютий,
І весна-омовіння,
І лелеки,
І Чистий Четвер.

Побажаю вам щастя
Й великої ніжності в серці,
Мо, колись заживе цей на ньому
Обвуглений шов,
Бо мені вас, повірте,
Зректися ніяк не вдається,
Тихий мій океане,
Ні слова мені про любов.


Рецензии
Подобається до неможливості!
Майстерно, ніжно, печально, яскраво, неповторно...

Василь Кузан   07.11.2013 19:56     Заявить о нарушении