Чому так тяжко...

Чому так тяжко на душі,
Не перетнуть тії межі,
Що тіло з тілом так сплітає,
В обійми тісно затискає.

Кохання нам надав Амур,
А Афродита підхопила,
Чи оксамит то,чи велюр,
То теплі іскрометні крила.

У серці розгориться жар,
Кохати є - то Божий дар.
 Чекання довге ненавмисне,
То діамантове намисто.


Рецензии
Ув. Елена!
Я уже с трудом вспоминаю, о чем это,
но на всякий случай исправте ”іскромитні” на ”іскрометні”.
Я понял, что Вы не о "митниці".
И еще "тії"? Может "теї".

Леонид Волокитин   10.02.2014 16:36     Заявить о нарушении
Елена!
Кажется "тії".
Можете удалить мои замечания, что бы не мозолили глаза.
Я не обижусь.

Леонид Волокитин   10.02.2014 17:32   Заявить о нарушении
Леонид,я ваши замечания учла.Спасибо.

Елена Алекс   03.03.2014 22:11   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.