Про залежнiсть


А від голосу є залежність...

Як не дивно,
А ніяк вона не лікується.
Це загадка.
Епідемія…
Може, кара?
Так до ранків з чужою жінкою
Не звикають.
Звичайна кава
Випиває із мене спокій,
Бо без тебе.

Я вбивати навчився простір
Дном долоні,
Бо в полоні не треба волі –
Й кулі досить.

Але голос твій бути мусить
Біля мене,
Подих ніжності маю чути!

Вічна земле,
Я чернець, я голодний схимник
На Афоні…
Я шукаю твій номер долі
В телефоні.

Я сліпий поводир бажання
У печерах,
Я  відкрити сьогодні хочу
Плоті двері.

Хтось могутній тепер у хмарах
Вирив ями
І на землю упало світло –
Жовтий м'ячик.
Пострибало проміння полем
Крізь пилюку…

Як снопи з висоти Едему,
Гулко в груди
Б’є надривно велике серце.

Квіти в'януть…

Дозу голосу і любові
Я дістану.

Виб'ю двері, зламаю вікна
І за ребра
Я повішу над головою
Вірші в тебе.

Буду пити твій голос-трунок
Крізь цілунки.
Будуть зорі і ніч до ранку
Рвати струни.

19.11.13


Рецензии
А от голоса есть зависимость...

Удивительно,
Но она не лечится.
То загадка.
Эпидемия…
Может, кара?
Но к рассветам с чужою женою
Не привыкают.
Привычный кофе
Выпивает из меня покой,
Я без тебя.

Я научился убивать пространство
Дном ладони,
Ведь в плену не надо воли –
Хватает рабства.

А вот твой голос быть должен
Рядом со мной,
Дыханье нежности я должен слышать!

Вечная земля,
Я чернец, отшельник, схимник
На Афоне…
Ищу твой номер своей доли
В телефоне.

Я слепой поводырь желаний
В пещерах,
Я сегодня открыть хочу
Плоти двери.

Кто-то мощный теперь сквозь тучи
Вырыл яму
И на землю пало светило –
Жёлтый мячик.
Лучи помчались полем
Сквозь пылищу…

Как снопы с высоты Эдема,
Гулко в груди
Бьёт надрывно огромное сердце.

Травы вянут…

Дозу голоса и любви
Я достану.

Выбью двери, сломаю окна
И за ребра
Я повешу над головою
Твоей стихи.

Буду пить твой голос-зелье
Сквозь поцелуи.
Будут звёзды и ночь до рассвета
Рвать струни.

Анна Дудка   20.11.2013 18:14     Заявить о нарушении
Доброго ранку, Анно Михайлівно.
Я трохи змінив, бо щось мені муляло. Якщо не важко, гляньте, будь ласка, ще раз.

Василь Кузан   20.11.2013 11:21   Заявить о нарушении
Я заменила текст, но не поняла строку Стихи в тебе

Анна Дудка   20.11.2013 11:45   Заявить о нарушении
Вірші в тебе над головою. То такий зміст і непроста побудова речення.

Василь Кузан   20.11.2013 12:30   Заявить о нарушении
Потому и не могу перевести, а прошу помощи.

Анна Дудка   20.11.2013 13:23   Заявить о нарушении
Я повешу над головою
Твоей слова. - ???

Василь Кузан   20.11.2013 14:23   Заявить о нарушении
Тепер добре.

Але ще тут:
Я слепой поводырь желаний

Василь Кузан   20.11.2013 14:44   Заявить о нарушении
Бывает, Василь...

Анна Дудка   20.11.2013 18:14   Заявить о нарушении