Сьогоднi День пошти у Печкiна

Який чудовий День сьогодні.
Зайшла я в Яндекс, а там пишуть, що сьогодні День пошти.
Ух-ти, так Листоноша рідненька у тебе сьогодні свято. І хоч я на пошті не працюю, тільки пишу листи, то все одно я маю якесь відношення до пошти.

І що про це я знаю?
Навіть і не знаю що сказати про це.
Братиславе, ти про це що скажишь? Треба кумоньку Тетяну Школьную з цим святом
поздоровити, бо вона на Головному Поштампє працює. Шо цікаве в неі сьогодні здається день народження. Так треба номер телефону пошукати, та поздоровити.

Так, подумаю, потім вернусь. Да, треба Пєчкіну подзвонити, він здається зовсім недавно к Юрнесу Алину заходив, хотів його чарівну скриньку подивитись. Раскатав губи!Юрнес так ЇЇ сховав, це щоб вороги не знайшли і не забрали.
***

Так ось, зустріла я цього Печкіна. А, у нього біда. Ви не защо не здогодаєтесь яка. Йому хтось колеса погриз. Я подивилась, а через ті дирки небо сяє. Ви не знаєте хто це міг зробити?

Я пішла у Простоквашино. Кот у гамаку лежить і по ноутбуку моЇ казки читає. А, Шарик, пішов знову на полювання. Ні, фоторушницю не брав. Йому дядя Федор из Лондона прислав останню модель планшета. Так він проводить колективні сьомки зайців, білок. От тільки бідкався, що раків не може засняти. Вони з води не хочуть вилазити. Кажуть, що бояться, що Шарик з них ракову юшку зварить.

Там ще з ними Галчонок жив, пам,ятаєте? О, цей пішов  угору! Журналістом став. По усьому світі літає. Де тільне не був, навіть у горячих точках. Йому навіть нагороду дали. Нагорода називається "Хоробрий дзьоб".


09.10.2013


Рецензии