Мен бугiн жана омiрiмдi бастаймын. Асет Мукашбеков

I ТАРАУ: Мен бугін: имандылыкка, суйіспеншілікке, шаттыкка, бакытка, молшылыкка, сынгырлаган денсаулыкка толы жана омірімді бастаймын

1. Мен бугін озімнін ескі киімімді ягни  тагдыр соккыларымнын сілемдерінін, барлык тартып журген бейнеттерімнін тыртыктарынын ізі бар, рухани надандыгымнын салдарынан тозган танімнін терісін сыпырып тастап, бурынгы откен адамзат даналарынын калдырып кеткен даналык ілімдерінін жемістерін  санам мен ойлау жуйеме сініріп: имандылыкка, шаттыкка, бакытка, молшылыкка, сынгырлаган денсаулыкка толы жана омірімді бастаймын.

2. Менін тандап алган жолымда шексіз мумкіншіліктер, коптеген толкулар мен кедергілер, тунілулер кутіп турганын да білемін. Бірак, мен баскалар сиякты кудерімді узіп, кайрандап кайгы жутып калмаймын, алган багытымнан кайтпаймын. Себебі, казір колымда жол нускайтын кубылнама (компас) жане сызба карта бар. Осылардын комегімен кандай болмасын кедергілерді талкандап, оз максатыма жетемін.

3. Бул шайкаста менде женіліс, сатсіздік деген болмайды, кайтсем де женіп шыгамын. Себебі, менін жаным Алланын тозандай болініп кеткен болшегі, сондыктан женіліске мойын усынбаймын. Ойткені: Бізді омір бойы кул сиякты жумыс істеуге уйретті. Біракта, ешкімде, ешкашанда жаксы турмыс жагдайы мен акша табудын жолдарын, денсаулыкты оз бетінше тузетудін адістеріне уйреткен жок. Жаратушы бізді деніміз сау, гумырымыз узак болып, екі дуниенін канатын тен устап, бакытты жане молшылыкта омір суру ушін жараткан – бул жерге шыр етіп тускендегі ар пенденін туа салгандагы кукы мен еркі!

4. Буны калай іс жузіне асыруга болады? Осыган дейін менде не рухани ілім, не тажірибе болмагандыктын: суріндім, куладым, озімді - озім мусіркеп бейнет батпагынан шыга алмай, карызга белшемнен батып зардап шегіп денсаулыгымды жогалттым. Мен бурын кажетсіз материалдык білім, керексіз тажірибе шынжырымен курсауланып журіп, алтын уакытымды тектен-текке откіздім. Сатсіздік дегеніміз: кандай болмасын максатынды іс жузіне асыра алмауын. Саттілік пен сатсіздіктін айырмашылыгы кылыгын мен адетінде бугып жатыр. Жаксы адет – жетістігіннін кілті, жаман адет – жетістікке жетпеуіннін, бейнетіннін, тартып журген зардабыннын басты  себебі. Сондыктан мен Табигаттын мына занына багынамын: Бойыма жаксы адеттер калыптастырып, осы адеттерімнін кулы боламын.

5. Саби, бала кунімде сезімімнін кулы болдым, ер жете келе адетімнін кулы болдым. Мені осы уакытка дейін: Рухани надандык салдарынан озімді оз бетімше жетілдірмеу ягни рухани денгейде жазылган танымды – таглымды кітаптар окымауым, напсікумарлык, озімді - озім мусірекеу, кызганыш, коре алмаушылык, іштарлык, дуние коныздык, осек айту, біреуді сынау, екіжузділік, сайкалдык, жагымпаздык деген жаман адеттер баскарып журді. Сондыктан мен адеттерімнін кулы болсам, онда тек жаксы адеттерімнін кулы болайын. Бурынгы жаман адеттерімді жулып алып тастап, жан дуниемде жана адеттердін тукымын осіретін жер дайындауым керек.

6. Мен бойыма жаксы адеттерді калыптастырып осы адеттерімнін кулы боламын. Бул тонкерісті калай жасауга болады? Осы кітапта баяндалатын кагидалар: менін жаман адеттерімнен кутылып, бойыма жаксы адеттер калыптастыруыма тікелей асер етеді. Табигаттын тагы бір занына сайкес: адетті баска адетпен алмастыруга болады. Осыны іс жузіне асыру ушін мен озіме бірінші жана адет калыптастыруым кажет.

7. Мен 10 ТАРАУДАН туратын кітаптын ар тарауына 30 кун арнап куніне 3 рет кайталап окып санама сіндіріп, миыма кашап жазып алуым кажет. Біріншісі: танертен тура салысымен ішімнен окимын. Екіншісі: Тускі тамактан кейін. Ушіншісі: уйктар алдында дауыстап окимын. Келесі куні де тап осылай куніне 3 марте кайталап окимын. Осылайша 1-ші тарауды 30 кун узбей кайталап окып жаттап аламын. Осыны адетке айландырамын. Кітап 10 тараудан турады, ар тарауын 30 кун, куніне 3 марте кайталап окымай, келесі тарауына карамаймын. Себебі, даналык ілімін игерудін купия шарты осы. Буны бузсан натиже болмайды. Окылган коп окыган кітаптын біреуі гана болып калады. Бул шартты бузсан даналык ілімі конбайды.

8. Натижесінде не болады? Бул жерде адамды барлык жетістікке жетелейтін улы купия бугып жатыр. Арбір кайталап окыганда жазылган создер менін санамнын, ойлау жуйемнін бір болігі болып калыптасады, журегімдегі Газиз жанымнын багдарламасына жазылып, тагдырым курт жаксы жакка озгеріп, мулдем баска бакытты, денсаулыгы жаксы, карыздарынан кутылган, молшылыкка шомылган даулетті  адамга айланамын. Газиз жан деп журектегі Жаратушын, Алланы айтады. Алла адамнын журегінде. Сен кайталап окыган сайын Жаратушыга осындай адам болгын келетінін хабарлайсын, Алла сенін тілегінді кабыл етеді. Автордан ескерту: (Осы жайлы «Оз тагдырынды озін калай курт озгертуге болады?» атты кітабымда толык баяндалган).

9. Менін санам мен ойлау жуйем осы  даналыкты сініріп алганнан кейін Газиз жаным омірлік багдарламамды жаксы жакка курт озгертіп, арбір оянган кунімде бурын болмаган омірлік кушім, куатым кемелденіп, денем ширап,  кабілетім артып, ойым молдір, санам тазаланады. Бойымды билеп алган: коркыныш, урей, батылсыздык, жігерсіздік, ынжыктык, озіме деген сенімсіздігім жогалып, мына касірет пен кайгыга толы жалган дуниеде бурын армандап та кормеген бакыт, шаттык, молшылык, мыкты денсаулыкка ие боламын.

10. Дуркін-дуркін кайталап оку адетіме айланып, озім жана адеттін кулы боламын. Алдыма кандай максат койсам бірден іске асады. Жаксы жана адет осылайша дуниеге келеді. Негурлым жиі кайталап окыган сайын бул адет менін калауым болып калыптасады.

11. Мен бугін жана омірімді бастаймын. Мен озіме-озім салтанатты турде ант етемін: «Менін жана омір бастауыма ешнарсе богет бола алмайды. Кітап окусыз бір де бір кунімді откізбеймін. Себебі, откен кунімді кайта кайтара алмаймын. Откен кун олген кун. Мен кунделікті кітап оку адетімді бузуга тиіс емеспін. Жана адетіме болген аз гана уакытым – мені кутіп турган бакыттын, табыстын тегін толемі. Бул -Жаратушынын маган берген сиы.

12. Мен белгілі бір тартіппен осы кітапта баяндалатын даналык ілімінін карапайымдылыгына женіл желе журіп карамай: кунделікті узбей, бір де бір созін жібермей, бір де бір сойлемін кыскартпай мукият окуга тиістімін. 10 литр кымыз ондіру ушін каншама биені кулындарымен кутеді, баптайды, жаяды, тамагын береді, каншама адам сауады. Біз осыншама адамдардын енбектерін ойша болса да багалай аламыз ба? Ата-бабаларымызды дана кылган кымыздын касиеті мен киесін тусінеміз бе? Мен енді осы кымызбен келген ата-бабаларымыздын даналыктарынын бір тамшысын де токпей ішемін. Сонда табыс, бакыт тукымы бойыма егіледі, натижесінде терім тулеп, санам дурысталып, ойлау жуйем молдірленіп, акылым айкындалып, екі дуниенін канатын тен устап, екі дуниенін кызыгын коремін. Ешкім байкамаса да, мен бугін баскалардан жогарладым. Себебі, мен жана омірді бастаган жана адаммын.

II ТАРАУ:  Мен бугінгі кунімді махаббатпен карсы аламын

1. Мен бугінгі кунімді махаббатпен карсы аламын. Бул кандай бастаманын болмасын табыска жетелеуші куші. Булшык еттермен богеттерді бузуга, кісі сабауга, керек болса кісі олтіруге де болады. Тек кана махаббатын корінбейтін куші гана журекті музды, тонды ерітеді. Мен осыны тусінбесем каптап оріп журген коп сорлынын біреуі гана болып каламын. Махаббат менін каруым, кімге барсам да махаббаттын кушіне тойтарыс бере алмайды. Мумкін, менін айтканыма куманданып, келтірген далелдерімді жокка шыгарып, жазгырып іштарлыктан коре алмай кундейтін боларсыз. Біракта, махаббат кун шуагы сиякты кімнін болмасын журегін жібітеді.

2. Мен бугінгі кунімді махаббатпен карсы аламын. Буны калай іс жузіне асыруга болады? Мен енді барлыгына суйіспеншілікпен, махаббатпен карайтын боламын, бул менін омірге жанадан келуім. Мен денемді жылытатын жылуды,  рухымды тазалайтын жанбырды, жол корсететін жарыкты, жулдыздарды жаркырататын карангылыкты  суйемін. Журегімді жомарт кылатын бакытты куана карсы аламын, жан дуниемді сагынышка толтырып осыны ашатын мунды да суйемін. Маган берген мараппаттарды, болып жаткан кедергіледі де кабылдаймын. Себебі, кедергі мен богет мені шындап ерекшеленуіме мумкіндік береді.

3. Мен бугінгі кунімді махаббатпен карсы адамын. Мен баскалармен калай сойлесемін? Мен душпандарымды мактаймын, сонда олар маган дос болады, достарымды колдаймын, сонда олар маган бауыр болады. Мен кімді болмасын мактауга ілік табамын, біреуді жамандау, сыртынан сойлеу, оны осектеу мен ушін емес. Егер біреуді осектеп жамандагым келсе «бір елі ерінге, екі елі какпак» коямын, мактасам аспанга шарыктатамын. Кустар, жел, теніз толкындары оздерінін Жаратушысын табигат тілінде ан айтып мадактамай ма! Мен де солар сиякты табигаттын бір болшегі: адамдарды неге осындай ан айтып мадактамаймын? Болашакта осы купияны тусінсем, бул купия менін омірімді озгертеді.

4. Мен бугінгі кунімді махаббатпен карсы аламын. Маган озімді калай устауым керек? Мен барлык адамдарга махаббат пен суйіспеншілік нурын шашамын. Барлык адамдардын козге корінбейтін касиеттері мен киесі бар. Себебі, барлыгымыз Алланын тозандай болініп кеткен бір болшегіміз. Махаббат нурын шашу аркылы олардын журегін коршап турган коре алмаушылыктын, кудіктерінін кабыргасын какырата согіп, жан дуниесіне махаббат кіре алатын копір саламын. Мені жігерлендіретін такаппарларды суйетін боламын. Омірде жолы болмай, багы жанбай жургендердін кателіктерінен сабак алып, оларды суйетін боламын. Жай гана адамдар болгандыктан патшаларды, Алланын суйікті кулдары: карапайым адамдарды, сирек болгандыктан байларды, коп болгандыктан кедейлерді, жарлы жакабайларды суйетін боламын.  Болашактарынан уміт кутіп журген жастарды, даналык уйретіп журген карттарды, коздері мунды сыландап турган сулуларды, журектеріне тыныштык уялаган сулу еместерді суйетін боламын.

5. Мен бугінгі кунімді махаббатпен карсы аламын. Біреулердін іс арекеттеріне калай жауап беруім керек? – Махаббатпен, суйіспеншілікпен. Махаббат менін адамдардын журегін жаулап алатын каруым гана емес, ол мені коре алмайтындардан, маган кектеніп жургендерден коргайтын калканым.  Олардын ашу ызасы, кара ниеттері менін корганыма согылып, быт-шыттары шыгып жылы жанбырга айланады. Махаббат мені жалгыздыктан куткарып шабыттандырып, шаттандырады, омір жолымдагы кедергілерімді алып тастайды. Сонда мен омір сатысымен жогарлап, алдыга карай каркынды турде карыштап, шыннын шынына шыга беремін.

6. Мен бугінгі кунімді махаббатпен карсы аламын. Мені адамдар калай кореді? Мен кездескен арбір адамга іштей: «Мен сені суйемін» деп айтканымда созім менін козімнен корініп, кулкімнен, даусымнан білініп турады. Сонда адамнын журегі жібіп, менін махаббатымды, суйіспеншілігімді сезіп менін конілімді кайтармайды, усынысымды кабыл алады.

7. Мен буінгі кунімді махаббатпен карсы аламын.  Ен бастысы мен алдымен озімді суюім кажет. Себебі, менін істеген істерімнен озімнін жан дуниемді, ойлау жуйемді, санамда, танімді мукият тексере аламын. Мен озімнін акылымды баскарып жамандыкка бармауын, куманданбауын тежеп гасырлар бойы жинакталган даналык ілімімен сусындатамын. Мен озімнін жаныма, жан дуниемді билеп алган жалкаулыктын, той тойлап дангазалыкпен уакытын олтірмеуіне жол бермеймін, мумкіншілік тугызбаймын. Кудайга жалбарынып: ойлау жуйесін жаксы жакка озгертіп, санасын тазалауын талап етемін. Сонда менін журегім: кайгыдан, уайымнан, бет алды урейден, коркыныштан таза болады. Баскаларды журегімнін жылыуымен жылытуым ушін, баріне бірдей ашып коямын.

8. Мен бугінгі кунімді махабатпен карсы аламын. Мен букіл адамзатты суйетін боламын. Бугінгі куннен бастап: коре алмаушылык, іштарлык, осек айту, кызганшактык менін санамнан, ойлау жуйемнен орын алып, уялап алмайтын болады. Буларга коніл болуге уакытым да жок. Тек кана махаббат пен суйіспеншілікке гана уакытым болады. Мен казір адамдардын ішінде омір суруім ушін жана адам ретінде кажетті кадам жасап отырмын. Махаббаттын, суйіспеншіліктін жардемімен жана адам болып, омірімді тубегейлікті озгертіп: еліме, халкыма комегім тиетін айгілі адам боламын. Мумкін менде осындай адам болатын барлык касиеттер жок та шыгар... Бірак, махаббат пен суйіспеншіліктін комегімен кайтсем де алдыма койган максатымыма, кабылдаган шешіміме жетпей коймаймын. Булай істемесем алемдегі барлык білімдерді игерсем де женіліске ушыраймын...


Рецензии