Мiй внутрiшньо красивий друг

    Логін  susy і дві однаковісінькі зелені зубні щітки на одній полиці.
Ти вже мабуть забув,а мені згадалось - то були дивно однакові речі у двох зовсім незнайомих людей,яких дивовижно ставила поряд доля пліч-о-пліч протягом  трьох років. 
    Ми дорослішали, спілкувалися, вирішували серйозні речі, творили і робили дурниці...
Кiлька разів ми міняли посади й чомусь завжди на паралелі, щораз вигадуючи нові назви один одному.
   Сама не розуміючи того завжди гордилась, що маю тебе. У мене є справжній друг і посміхалася я... Та й зараз посміхаюсь, але ти ж не поруч...
   Ти ніколи не вмів говорити слів підримки,але ти вмів обійняти набагато красномовніше, як дитя заплакати і радіти, дивуватися і прагнути до кращого.
   Дякую за віру в мене, даровану тими давно сказаними словами в халабудці в Пущі, за Лідер, історії зранку, шалені вчинки, танці, пригоди, поїздки, молитви, гостини, святкування, конкурси, безкінечні розмови, жарти та підколи. Навіть за те "Ей ти" з якого все почалось.
  Люблю тебе завжди,мій внутрішньо красивий друг. Ти зробив свій вибір,а я думаю справді назву його в твою честь, нехай в когось буде такий же як і ти)))



                17.12.2013


Рецензии