ours

На цей раз мій Флешбек

Вімкни трек: Birdy – Skinny Love
- - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Так я вітер пронизує кожну вію,кожен міліметр твоєї шкіри-так пронизуєш ти,поглядом доторком,ти тут.
Давай помовчимо.Давай не будемо втрачати сірість нашої буденності,мені подобається.
Подих у спину,ти близько-наша гола любов.Вона не одягнена,вона не соромиться-вона живе,майже так близько як і ти.
Тиша-ейфорія,моя-твоя,тільки хрускіт тремтячих пальців порушує,не припиняй,мені подобається,він доповнює.
Темінь ріже в очі,так приємно.Все.
Задоволення до останньго міліметра вій.
Рву на собі волосся,коли нема твого,замикаю очі,коли немає,не хочу бачити світ  без тебе.

Вернись,подаруй ще життя,не одягай любов,хай залишиться такою худою і холодною яка вона є,вона не змерзне

Доки не змерзне.Та згадавши всі
Серце б'ється,подихом виривається,а япрочитаю тобі всі казки.

я напевно вже кохаю.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Рецензии