Каяття

Господи! Пройшла я каяття
Багато у житті я  зрозуміла...
Чи варто знову повертати те,
Чого  до цього зовсім не хотіла...

Я зрозуміла..., щоб щасливо жить
Самій багато працювати треба...
Нікого не потрібно нам ганьбить
Ти бачиш навкруги, що є у тебе...

Спасибі Боже за спасіння мить,
Що дав самій зализувати рани...
Я думаю, що той кому болить
Не стане навкруги збирать погане...

І  дивлячися знову в далечінь
Ці очі, що омилися сльозами
Бажають тільки чистої води
В відносинах з тобою поміж нами...

Я вірю, що настане мить
І все засяє навкруги зірками...
Росою чистою в жагучу мить
Зітру я піт з чола твого руками...

Це буде рано..., і на скошену траву
Біленька хустка полетить так ніжно,
А ти мене до болю пригорнеш,
І скажеш: "Рідна, добре, що не пізно"...


Що все минуло, кануло в літа...
І більше ми ніколи не згадаєм...
Лиш Богові подякуєм за те,
Що знову мить щасливу проживаєм...
                май1999г.


Рецензии