Ти потрiбен менi

Якби ти тільки знав як ти мені потрібен. Саме в цю хвилину, секунду, час. Мені потрібна твоя присутність, усвідомлення того, що я не сама наодинці зі своїми думками і переживаннями. Мені потрібний твій заспокійливий врівноважений голос, твоя твереза розсудливість, психологія, за допомогою якої ти міг пояснити мені все. Мені потрібна твоя сила, твоя витримка, твій приклад як не здаватися у важкі хвилини життя. Якби моя воля я б купила квиток в один кінець з напрямком у твою душу. Я б поселилась там назавжди і плекала б її неземним теплом і вірою. Я хочу бути з тобою всюди, у твоїх днях, ночах, думках і снах. Я хочу тонути в твоїх обіймах і забувати про все на світі. Я хочу бути там, далеко з тобою, бо зараз тільки ти можеш вилікувати мою душу. Між нами сотні тисяч кілометрів. Але найгірше – не реальні кілометри, а кілометри між душами.


Рецензии