Холодн губи

Холодні губи торкаються до теплого обличчя, моя несамовита душа прагне повернути втрачене, але жити минулим все одно, що не жити. Я не знаю, що гірше: втрати ціль у житті, чи джерело моєї творчої жаги,. Обом випадкам слідує нескінченна приреченість до блукань у собі. Я хочу втекти з цього лабіринта, але куди б не поїхала не забуду про моє єство і пекучий біль, який змушує щодня прокидатися з усмішкою , а засипати на мокрій від сліз подушці. Гадьба, хочетьсяі сказати. Як я могла опуститися так низько, з моїми то життєвими принципами та ідеалами. Здається, я така як всі: Слабка, немічна, сіра, одинока, не дружелюбна, приречена на зележність особа роду гомосапієнс. А ще місяць назад переконувала себе в протилежному. Світ жорстокий, наповнений наркотичними речовинами до яких легко звикаєш і отримуєш побічний ефект у вигляді галюцинації щодо своєї індивідуальность.
 Я можу з легкістю кричати до втрати голосу та свідомості: Наркотик -це кохання. І він не вбиває тебе, ти сам приходиш цього рішення, а знаєш чому, бо іншого вибору немає. Приземлення літака залишає на твоєму здороров*ї певний слід у вигляді радіації та головного болю, однак легко зника.Ти спускаєшся від верхніх шарів атмосфери до нижніх, і головний біль - побічний ефект. Але от перехід від почуття індивідуальності до неспроможності виділитися, іноді спостерігається швидкою втратою крил., які є наслідком наркотиків, а ,отже, галюцинації. Тобі здаєшсЯ, що ти падаєш прямісьнько у лапи смерті, та от у руках з*являється речовина, що позбавить тебе болі , здається, що то знеболювальне, однак УСЕ галюцинації. Маленький ковток, світ, темнотата, обличчя, зустріч з втраченими близькими...
Реальність жорстока, але якщо не ти, то тебе. Ти сам контролюєш свої дії. Потрібно пребороти себе, зрозуміти де реальність, а де галюцинації, не підкоритися наркотиковіві та перемогти, забути.

Холодні губи хочуть доторкнутися, до гарячих, але світло б*є в очі і ти бачиш рубці на губах і теплих пульсуючих венах. Галюцинації нема. Ти - індивід ,людин, що переборов наркотик-кохання!


Рецензии