Сон та почуття

Приснилась, ти в ночі мені;
Така Красива, наче квітка;
Така Тендітна, наче сніг;
Ми були разом, на одинці;

Кругом нас світ, просто завмер;
Наче чикав, щоб нас не відволікати;
Від тої миті,коли разом ми;
Все через те, що ми Кохаєм;

Один одного на віки;
Тому що, разом нам чудово;
Кожну хвилину, ми цінуєм;
Цінніше золота вона;

Коли зі мною, поруч ти;
Мої всі мрії,лиш з тобою;
Кожну хвилинку,провести;
Нажаль, твоїх я мрій не знаю;

Тому так важко,завжди мені;
Мої ти мрії завжди знаєш;
Та знаєш,що мені потрібно;
Мені потрібна тільки ти;

Одна єдина та чарівна;
Вся просто бездоганна;
Одна на цілій,всій Землі;
Кохана ти моя єдина;

Поруч з тобою,хочетьсябути мені;
Тому що в сердці місце лиш тобі;
То нагорода, за звульнене Кохання;
Яке було, зачинене в мені;

Тобі не зраджу,боляче не зроблю;
Кохаю щиро та на завжди;
Моєю будь,про це не пошкодуєш;
Одне лиш прошу я тебе;

Кохай так щиро як ти зможеш;
Цінуй той час який ми поруч разом;
Та на солоджуйся ти цім життям.


Рецензии