IX тарау. Mен ендi iс-арекетке кiрiсемiн

«Таза, адал дуние енбекпен табылады. Сауда жане сапарга шыгу кадірлі іс, курметке лайыкты, ел аралык, достыктын негізі». Пайгамбарымыз Мухаммед (с.г.с.)

Егер іс-арекетпен бекітілмесе: менін жасаган жоспарларым тукке турмайды, максатым орындалмай барі бос киял, елес болып калады.

«Осыны окып, ойлай бер, болсан зерек.
Енбекті сат, ар сатып неге керек?
Уш-ак нарсе – адамнын касиеті:
Ыстык кайрат, нурлы акыл, жылы журек». Абай

1.Мен енді іс-арекетке кірісемін! Озінін иесін бір суймен болса да турган орнынан жылжыткан карта болып корген жок;

Кылмыстын алдын алган бір де бір зан жиынтыгы болган жок;
Оз бетінше табыс тапкан бір де бір даналык кітабы болган емес;
Картаны, менін жоспарларымды, максаттарымды, армандарымды лаулатып жандыратын тек кана – іс арекет. Менін табысымды тамактандыратын – іс арекет.

«Сабырлылык, унемділік жане кажетсіз ысырапкершілікке жол бермеушілік, пайгамбарлык сипатынын жиырма торт касиетінін бірі. Ысырапкершілікке жол берменіз». Пайгамбарымыз Мухаммед (с.г.с.)

2.Мен енді іс-арекетке кірісемін! Мен бурын озімді билеп алган коркыныштан, урейден коркып кібіртіктеп журетінмін. Бірак, мен казір арбір журекті адамнын тубіне баратын купия жолды таптым. Мен казір білемін: коркынышты женуім ушін мен ар уакытта солкылдамай іс-арекет істеуім керек, сол  кезде журегім лупілдемейді. Казір мен білемін: іс-арекет - арыстандай акырган коркынышты былк етпей кумырскага айналдырып жіберетінін.

«Коркак саудагердін байлыкка колы жетпейді, тауекелшіл батыр саудагер байлыкта жолы болады». Пайгамбарымыз Мухаммед (с.г.с.)

3.Мен енді іс-арекетке кірісемін! Мен кимылдаганда, ушканда гана жаркырайтын жаркырауык коныздан сабак алдым. Мен енді жаркырауык коныз сиякты боламын. Менін жаркылым кун шыгып турса да жаркылдайтын болады. Баскалар, омірлері гулге тауелді, канаттары адемі кобелек бола берсін, ал мен букіл алемге нур шашатын жаркырауык коныз боламын!

4.Мен енді іс-арекетке кірісемін! Мен бугінгі куннін істерін ертенге калдырмаймын, ертен ешуакытта келмейтінін білемін. Менін іс-арекеттерім натиже акелмесе де іс-арекеттерімді жалгастыра беремін, тук істемей кателеспегеннен де, сатсіздікке ушырап сурінгенім жаксы. Менін іс-арекеттерімнін натижесі маган бакыт акелмесе де, егер тук істемесен, жузімдіктегі жузімдер толык кырылады.

«Ісіне пысык бол, оз ісінді озін шеш, баскалар «бола береді» деген шешіммен іс кылма». Пайгамбарымыз Мухаммед (с.г.с.)

5.Мен енді іс-арекетке кірісемін! Мен казір іс-аректімді істей беремін, істей беремін, істей беремін. Мен осы создерді арбір сагат сайын, арбір кунімде озімнін тыныс алуым, козімнін жыпылыктауы сиякты адет болып калыптасканша кайталай беремін. Осы создермен озімнін акылымды баскалар кашкалактайтын жумысты істеу туралы шешім кабылдауга мажбур етемін.

«Кедейлiктен енбек кылсан кутыласын, жалгыздыктан коппен пiкiрiндi коссан кутыласын». Абай

6.Мен енді іс-арекетке кірісемін! Мен осы создерді кайта-кайта кайталай беремін. Жолы болмагандар уйыктап жатканда, мен ояна салысымен осы создерді кайталап айтамын.

7.Мен енді іс-арекетке кірісемін! Жолы болмагандар жабык турган есікке келіп журексініп кіре алмай турганда, мен осы создерді айтып, есікті кагып ішке кіремін.

8.Мен енді іс-арекетке кірісемін!  Напсіні бузатын нарселер кездессе, мен осы созді айтып озімнін  напсі кумарлыгымды токтатамын.

«Шынын айтсак, адамзаттын аз гана болігі бугін омір суреді. Копшілігі уакытты кейінірек омір суруге дайындыкпен откізеді». Д. Свифт

9.Мен енді іс-арекетке кірісемін! Істейтін істі ертенге шегергім келсе, мен осы создерді айтып, кайтсем де бугін істеп тастаймын.

10.Мен енді іс-арекетке кірісемін! Тек кана іс-арекет кана менін табысымды аныктайды;

Мен жолы болмай журген пенденін жоламай журген жеріне барамын;
Жолы болмай журген пенде демалганда, мен жумыс істей беремін;
Жолы болмай журген пенде ундемегенде, мен сойлеймін;
Жолы болмай журген пенде «кешіктім» дегенде, мен «істедім» деймін;

11. Мен енді іс-арекетке кірісемін!
Мендегі казіргі барым – казіргі сат;
Еріншектін ертені таусылмайды. Бірак, мен еріншек емеспін;
Кайырымсыз-катігез ертен кайырымды-мейірімді болгысы келеді. Бірак, мен кайырымсыз-катігез емеспін;
Бишара, алсіз ертен мыкты болгысы келеді. Бірак, мен алсіз емеспін;
Жолы болмайтын, ертен жетістікке жеткісі келеді. Менін жолым болгыш;

12. Мен енді іс-арекетке кірісемін!
Арыстан аш болса жеп кояды;
Кыран шолдесе су ішеді;
Іс-арекет кылмаса екеуі де оледі. Мен табысты ансаймын. Мен бакыт пен ойлау жуйемнін мамыражай калпына ашпын.  Егер мен іс-арекет етпесем: сатсіздік, азап, уйкысыз тундер мені жутып кояды, мен із-тузсіз жогаламын.  Мен буйырык беремін, озім де буйырыкка багынамын.

13. Мен енді іс-арекетке кірісемін! Табыс кутіп турмайды. Егер мен кешіксем, ол баска біреумен некелесіп, мені біржола тастап кетеді. Тек кана осы уакыт, осы жер жане мен – адам гана бармыз.

14. Мен енді іс-арекетке кірісемін!

«Омірдін максаты танып-білу емес, іс арекет». Т.Г. Гексли

1. Женіліске бір кадам калганда, женіс келеді.
2. Жоктын артында – Бар тыгылып жатады.
3. Оз кателігінді талда. Жетістікке жетуді ойла.
4. Табыс тесіктен де келеді.
5. Каласан – болады.
6. Табыска талпынган гана жетеді.
7. Табыс жугірген сайын, жакындай туседі.
8. Баскаларга сенім мен табандылыкты уялат.
9. Ойын іске асканда, арманын орындалады.
10. Озін жаланаяк болсанда, арманын аскак болсын.
11. Откеннін барін ортеп ошір де, жоспар жаса.
12.  Адамдардын козін жеткізем деп тыраштанба, накты болганын, калай болатынын далелде.
13.  Жанынды салсан да озіндікін ал. Не женіс, не олім.
14. Арбір сатсіздік, осындай саттілікке жетелейді.
15. Жокшылык – сатсіздіктен кейін озгеріп шыгады.
16. Озін-озі женілдім демейінше, ешкімде женілмейді.
17. Калауын каркынды болса – табигат озі комектеседі.
18. Калауын сатсіздігінді женіске айналдырады.
19. Санага озіміз мойындайтыннан баска богет жок.
20. Оз бакытсыздыгыннын жаратушысы болма.
21. Сенімі жок ой – олі киял.
22. Байлыктын бастауы, сатсіздіктін емі – Сенім.


Рецензии