VIII тарау. Mен бугiн кешегiден жуз есе артык бола

«Біреуді жаксы жолга бастаган адамга жане сол жолга тускен адамга ерекше сауап жазылып турады».  Пайгамбарымыз Мухаммед (с.г.с)

1.Мен бугін кешегіден жуз есе артык боламын!
 
Тут агашынын жапырагы адамнын данышпандыгымен жібекке айналады; Емен агашы адамнын данышпандыгымен жи;азга айналады;

Койдын жуні адамнын данышпандыгымен патшалар киетін киім болады;
Балшык адамын данышпадыгымен сарайдын кабыргалары болады.

Егер жапырактын, балшыктын, агаштын, койдын жунінін багасын адам мын есе шарыктатып осірсе, онда менін атымды алып журген, топырактан жасалган пендені неге мен осылай жасай алмаймын?

2. Мен бугін кешегіден жуз есе артык боламын! Мен бидайдын дані сияктымын. Бидайдын дані уш багытта колданылады.

1. Малга жем кылады;

2. Ун кылып тартып, нан пісіреді;

3. Тукым кылып жерге комеді. Сонда бір дан мын дан болады;

Бірак, менімен даннін арасында бір айырмашылык бар. Дан малга жем бола ма алде нан бола ма, немесе тукым болып жерге себіле ме тандай алмайды. Менде тандау бар. Мен оз омірімді малдын аягынын астына тастап жем кыла алмаймын, ешкандай диірмен мені оз еркімсіз жем  кылып тарта алмайды.

«Жер айтады: «Маган оздеріннін калауларынды емес, тукымдарынды себіндер». Джим Рон

3.Мен бугін кешегіден жуз есе артык боламын! Бидайдын дані осіп шыгып кобеюі ушін, оны карангы топырактын астына комеді. Менін сатсіздіктерім, алсіздігім, тунілісім, надандыгым пісіп жетілуі ушін мені карангы тунекке отыргызып койды. Бидайдын даніне табигат камкорлык жасап: жанбыр сугарады, кун нурын шащып осіреді, жылы жел аялайды. Егер мен озімнін санамды, акыл ойымды, танімді жетілдірсем, дурыс тарбиелесем максатыма жетемін. Бидайдын дані пісіп жетілгенше табигатка тауелді.  Маган муны кутіп кажеті жок. Мен оз тагыдырымды озім тандауыма кабілетім бар.

«Егер де сіз алдынызга койган максаттарды іске асыра бастасаныз, максаттар сіз ушін жумыс істей бастайды. Егер де ойлаган жоспарды іске асырсан, онда осы жоспар сіз ушін жумыс жасайды. Кандай да болмасын пайдалы арекетті іс жузіне асырмайык, аяктап келгенде осылардын барі де сіз ушін кызмет аткарады». Джим Рон

4.Мен бугін кешегіден жуз есе артык боламын! Буны калай істеуге болады? Мен алдымен бугінге, аптага, бір айга жане букіл оміріме максат коямын. Бидайдын дані бортіп осіп шыгуы ушін жанбыр кажет. Менін болашак омірім айкындалганша маган кулшыныс керек. Алдыма максат коя отырып, озімнін жеткен жетістіктерімді есіме тусіріп, буны жузге кобейтемін. Бул менін болашак омірімдегі калыпты жагдай болады. Мен максаттарым оте жогары деп мазасызданбаймын. Арыстан айга шабамын деп мерт болыпты дейді.  Армандай алмасам, максатыма жатпесем, менін кім болганым?

«Бакыт – саттілік не калауын емес. Бакыт – оз колынмен курган, жасаган нарсен». Джим Рон

5.Мен бугін кешегіден жуз есе артык боламын! Менін максаттарым оте жогары. Бірак, мен будан корыкпаймын. Максатыма жеткенше талай сурінемін. Сурінсем кайта турамын, кулаганыма мазасызданбаймын. Себебі, уйін тапканша барлык адамдар адасады. Тек кана жоргалаган курт кана сурінбейді. Бірак, мен курт емеспін, пияздын кок сабагы емеспін, маныраган кой емеспін, мен – адаммын. Баскалар оз батпактарынан лашык тургызсын, мен оз батпагымнан сарай тургызамын.

1.Мен бугін кешегіден жуз есе артык боламын! Бидай коктеп осіп шыкканша кун шуагы топыракты кыздыруы кажет, тап солай, осы кітаптагы даналык создер менін омірімді озінін шуагымен жылытады, сонда менін арманым нактылы іс жузіне асады. Мен кешегіден де жетілемін. Мен бугін мумкіншілігім барынша таудын шынына шыгамын, ертен будан да жогарлаймын, бурсукуні тіпті жогары. Біреуден озганнан коп пайда жок, маган: озімнен озім озганым гана керек.

2.Мен бугін кешегіден жуз есе артык боламын! Жылы жел бидайдын пісіп жетілуіне комектеседі. Осы жел менін даусымды баскаларга жеткізеді, осылайша менін максатым баріне жария болады. Осы жария болган создерімді мен кайта кайтарып ала алмаймын, бул дегенін озінді озгерту гой. Копшілік менін создеріме кулгенімен, олар менін жоспарымды, менін кулшынысымды біледі. Маган енді артка шегінетін жол жок, менін создерім біткен іс болып аякталуы керек. Мен остіп озіме пайгамбар боламын.

«Шешім кабылдау да даналык. Оны: «Бул шешілді» деп айтуга болады. Максатка умтылган адам: «Мына таудын шынына котерілуге кия-жартастары богет. Бірак бул менін тауым. Мен кайтсем багындырамын. Шыга алмай мерт болып кетпесем, таяу арада осы шыннын басынан кол булгаганымды коресіздер». Джим Рон

3.Мен бугін кешегіден жуз есе артык боламын! Мен алдына тукке турмайтын максаттар коятын кылмыскер емеспін;
Мен жолы болмай журген адамнын, істей алмайтын жумысын копарып тастаймын;
Менін талпынысым, жеткен жетістіктерімнен артык болады;
Мен еш уакытта жеткен жетістіктеріме разы болмаймын;
Максатым орындалган сайын оны жогарлата беремін;
Мен аркашан да келесі сагатым, откен сагатымнан жаксы болуына умтыламын;
Мен оз максатымды кауымга унемі жария етіп отырамын;
Озімнін жетістігімді ешбір жан баласына айтпаймын. Коршаган кауым мені канша мактаса да, мен осыны сабырлылыкпен кабылдаймын;

4.Мен бугін кешегіден жуз есе артык боламын! Бидайдын бір дані ондаган, жуздеген есе кобейетін масактар береді. Осы масактармен жер бетіндегі букіл ауыл, калаларды асырай аламыз. Мен бидай данінен кеммін бе? Мен бугін жуз есе артык боламын! Мен осы кітапта жазылган даналык создерді кайта-кайта кайталай беріп, елді танкалдырып, озімнін улылыгыммен  осы кітаптын бір болігіне айналамын! Мен максатыма жетемін!

«Бакыт... озіннін рухани жане дене кушіннін когамдык омірге жумсалгандыгын толык сезіне білу». Л.Н.Толстой

10. Мен бугін кешегіден жуз есе артык боламын! Бакыт дегеніміз не?
 «бакыт» дегенді елдін барі іздеп жур.

Бакыт – жаксы істеген ісінмен байланысты куаныш сезімі. Бакыт – ылги іздеп жургеніміз, егер таба калган жагдайда ары карай кадам баспаймыз. Сабилер сиякты карапайым заттардан канагат, лаззат алайык.

Біракта біз керісінше оз омірімізді курделендіріп, онан калса жуйке кушіміздін жулым-жулымын шыгарып тоздырамыз, баска конган бакытымызды устай алмай ушырамыз. Сынгырлаган денсаулыкпен, алансыздыкпен, акыл-ойымызды лайламай тыныштыкпен гумыр кешейік. Табигаттын карапайымдылыгы мен тамашалыгына бас ие отырып, омірден куаныш табатын болайык. Егер біз онын занымен журіп, бакытты болудын адісін озімізге жакын да кымбат адамдармен болісіп,  пайдамызды тигізе берсек, согурлым деніміз сау бола береді.

«Ен жаксы дін – кайрымдылык пен адамнын жан дуниесін тусіне білу. Біздін токкен шуагымыздын денгейін, келесі адамнын жанарындагы пайда болган нурдан  байкауга болады. Егер біз табигат жолымен журсек, онда ол жайлы жагдай мен куаныш силайды. Осыны кулдын акылымен кабылдап, сабидін журегімен лаззаттанайык».

Бакыт – жаналык ашу куанышы да, білім куанышы да. Бакыт кобіне омірдін кыр-сырын жане уйлесімін букіл тутастыгымен кабылдаган адаммен бірге журеді.

Бакыт –  оз омірін мукият жоспарлап,  ашык-жаркын гумыр кешкен жанга келеді.

Бакыт –  омірдін бізге усынганын тусініп, соган куанып, осыны сезіне білу.

Бакытка берерінді беріп, аларынды алып, жемісін татып, сыйын тартып та жетуге болады.

Бакыт – омір уйлесімімен де, тамак ішумен де, кунелтумен де ракаттана білу.

Бакыт – озінін ой-орісін кенейтіп, оз тажірибесін байытатын жанга келеді.

Бакыт – колайсыз жагдайлармен куресе алатын, курес кезінде саттілік сезімін жогалтпайтын адамдардын уйлерінде болады.

Бакыт – оздерінін жагдайларын, оздерінін сезім-куйлерін баскара білетіндерге конады.

Бакыт – сондай-ак, жалгандык, озін томен багалаушылык, кызганшактык, ашкоздік, кекшілдік, теріс угынушылык пен жек корушілік сиякты негізсіз урейлерден аулак болу деген соз.

Бакытка кенелген жандар – омір суру мен куштарлыктын жойкын куш куатына ие болады жане осыны сезе біледі.

Бакыт – жалпы сезінуден алдекайда зор тусінік. Бакыт – омірдін сезінуін, іс-арекетін жане манерін айкындап ойлай білуде. Баскаша айтканда, бул – алем мен окигаларды, сондагы отіп жаткан кубылыстарды талдап-талкылау адісі.

Бакыт  – барлык кундылыктардын біркелкі болуы. Бул – кунделікті іс-арекеттерімізді орындау барысында табатын канагат пен ракатка шомылу сезіміміз.

Бакыт  – белгілі бір максаттагы кызмет, омірге деген куштарлык, акикатты сезініп тез тусіну, жасырын сырга зор курметпен карау.

Біздін кобіміз бакытты не откенімізде жогалып калган, не алдебір алдагы кезде болатын – нарсе деп тусінеміз. (мыналар іске асса болды «мен бакытты боламын» – деп ойлаймыз.) Бакытты дал казіргі сатте сезінуге болатынын білетіндер аз. Арине, барлык асыл мулік сиякты – бакыттын  жиі устатпайтыны рас. Дегенмен, Сіз сенініз, оны устауга болатынына куманініз болмасын.


Рецензии