II тарау. Mен кунiмдi махаббатпен карсы алaмын

«Адам – бір бок котерген боктын кабы,
Боктан сасык, боласын олсен тагы.
Мені мен сен тен бе деп мактанасын,
Білімсіздіктін белгісі – ол баягы.

Кеше бала ен, келдін гой талай жаска,
Коз жетті бір калыпта тура алмаска.
Адамды суй, Алланын хикметін сез,
Не  кызык бар омірде онан баска?!».               Абай

1.Мен бугінгі кунімді махаббатпен карсы аламын! Бул кандай бастаманын болмасын табыска жетелеуші куші. Булшык еттермен богеттерді бузуга, кісі сабауга, керек болса кісі олтіруге де болады. Тек кана махаббаттын корінбейтін куші гана журектегі музды, тонды ерітеді. Мен осыны тусінбесем акылы тамагында,  хайуанша омір суріп оріп журген коп сорлынын біреуі гана болып каламын.

Махаббат менін каруым, кімге барсам да махаббаттын кушіне тойтарыс бере алмайды. Мумкін, менін айтканыма куманданып, келтірген далелдерімді жокка шыгарып, жазгырып, іштарлыктан коре алмай кундейтін боларсыз. Біракта, махаббат кун шуагы сиякты кімнін болмасын журегін жібітеді.

2.Мен бугінгі кунімді махаббатпен карсы аламын! Буны калай іс жузіне асыруга болады? Мен енді Жаратушыга, барлык алемге, букіл жан иелеріне, табигатка, Кудай коскан косагыма, балаларыма, агайын туыс, ел-журтыма, халкыма шексіз суйіспеншілікпен, махаббатпен карайтын боламын, бул менін омірге жанадан келуім. Мен денемді жылытатын жылуды,  рухымды тазалайтын жанбырды, жол корсететін жарыкты, жулдыздарды жаркырататын карангылыкты  суйемін.

Журегімді жомарт кылатын бакытты куана карсы аламын, жан дуниемді сагынышка толтырып осыны ашатын мунды да суйемін. Маган берген марапаттарды, болып жаткан кедергілерді де кабылдаймын. Себебі, кедергі мен богеттер мені шындап ерекшеленуіме, когамда белгілі адам болуыма мумкіндік береді.

3.Мен бугінгі кунімді махаббатпен карсы аламын! Мен баскалармен калай сойлесемін? Мен душпандарымды мактаймын, сонда олар маган дос болады, достарымды колдаймын, сонда олар маган бауыр болады. Мен кімді болмасын мактауга ілік табамын, біреуді жамандау, сыртынан сынап сойлеу, оны осектеу мен ушін емес. Егер біреуді осектеп жамандап сынагым келсе «бір елі ерінге, екі елі какпак» коямын, мактасам аспанга шарыктатамын.

Кустар, жел, теніз толкындары, осімдіктер, таулар оздерінін Жаратушысын табигат тілінде ан айтып мадактамай ма?! Мен де солар сиякты табигаттын бір болшегімін: адамдарды неге осындай ан айтып мадактамаска?! Болашакта осы купияны тусінсем, бул купия менін омірімді озгертеді.

4.Мен бугінгі кунімді махаббатпен карсы аламын! Мен озімді калай устауым керек? Мен барлык адамдарга махаббат пен суйіспеншілік нурын шашамын. Барлык адамдардын козге корінбейтін касиеттері мен киесі бар. Себебі, барлыгымыз Алланын тозандай болініп кеткен бір болшегіміз. Барлык киелі кітаптарда Жаратушы адам баласын Озі тектес етіп жараткан дейді.

Мен махаббат нурын шашу аркылы адамдардын журегін коршап турган коре алмаушылыктын, кудіктерінін, озіне деген сенімсіздіктерінін кабыргасын какырата согіп, жан дуниесіне махаббат кіре алатын копір саламын. Мені жігерлендіретін такаппарларды суйетін боламын. Омірде жолы болмай, багы жанбай жургендердін кателіктерінен сабак алып, оларды суйетін боламын.

Жай гана адамдар болгандыктан патшаларды, Алланын суйікті кулдары: карапайым адамдарды, сирек болгандыктан байларды, коп болгандыктан кедейлерді, жарлы жакыбайларды суйетін боламын.  Болашактарынан уміт кутіп журген жастарды, даналык уйретіп журген карттарды, коздері мунга толы сылан каккан сулуларды, журектеріне тыныштык уялаган сулу еместерді суйетін боламын.

5.Мен бугінгі кунімді махаббатпен карсы аламын! Біреулердін іс арекеттеріне калай жауап беруім керек? – Махаббатпен, суйіспеншілікпен. Махаббат менін адамдардын журегін жаулап алатын каруым гана емес, ол мені коре алмайтындардан, маган кектеніп, сыртымнан осек айтып жургендерден коргайтын калканым.  Олардын ашу ызасы, кара ниеттері, жіберген кара дугалары мен тіл коздері менін корганыма согылып, быт-шыттары шыгып жылы жанбырга айналады.

Махаббат пен суйіспеншілік мені жалгыздыктан куткарып шабыттандырып, шаттандырады, омір жолымдагы кедергілерімді алып тастайды. Сонда мен омір сатысымен жогарылап, алдыга карай каркынды турде карыштап, шыннын шынына шыга беремін.

«Журекте кайрат (Алла) болмаса,
Уйыктаган ойды кім туртпек?
Акылга сауле конбаса,
Хайуанша журіп кунелтпек».     Абай

6.Мен бугінгі кунімді махаббатпен карсы аламын! Мені адамдар калай кореді? Мен кездескен арбір адамга іштей: «Мен сені суйемін» деп айтканымда, махаббатым – сойлеген созімнен естіліп, козімнен корініп, кулкімнен, даусымнан білініп турады. Адам Алланын тозандай болініп кеткен бір болшегі болгандыктан «мен сені суйемін» деп айтканымда мен онын бойындагы Алланын берген касиеттері мен киесін, немесе сол адам аркылы Алланы суйемін.

Сонда адамнын журегі жібіп, менін махаббатымды, суйіспеншілігімді сезіп менін конілімді кайтармайды, усынысымды кабыл алады. Жаратушы шексiз мейiрiмдi болгандыктан, бул материалдык алемде Ол ешкiмдi де жiберген кателiктерi ушiн жазаламайды. Жаратушы тек кана материалдык алемнiн зандылыктарын гана жасады, ал оны дурыс, не болмаса бурыс колдануыма байланысты рухым аркылы букіл алемдік аділет (карымта) заны бойынша омiрдiн рахатын, не болмаса касiретiн коремін. Буган Жаратушы араласпайды.

Осылайша Жаратушы жасаган табигаттын букіл алемдік аділеттілік карымта занын дурыс колданып мен озiмнін бакытымды озiм жасап, бойымдагы кетіп калган періштелерімді, бак кусымды озіме кайта кондырамын.

«Тыныштык пен алансыздык – екі улы игілік. Будан коп адам кур калган». Пайгамбарымыз Мухаммед (с.г.с)

7.Мен бугінгі кунімді махаббатпен карсы аламын!  Ен бастысы мен алдымен озімді суюім кажет. Себебі, мен істеген істерімнен озімнін жан дуниемді, ойлау жуйемді, санамды, танімді мукият тексере аламын. Мен озімнін акылымды санам аркылы баскарып: жамандыкка бармауын, кумандануын, напсісін тежеп, гасырлар бойы жинакталган ата-бабаларымыздын даналык ілімімен сусындатамын.

Мен озімнін рухыма, санам мен ойлау жуйем аркылы: жан дуниемді жаулап алган жалкаулыктын салдарынан танімнін той тойлап дангазалыкпен уакытын боска олтіруіне жол бермеймін, мумкіншілік тугызбаймын. Кудайга жалбарынып: рухани ілімімнін денгейінін кун сайын жогарылап осуі аркылы ойлау жуйемді жаксы жакка озгертіп, санамды тазалауын отінемін. Сонда менін журегім: кайгыдан, уайымнан, бет алды урейден, коркыныштан, озіме сенімсіздігімнен туган келенсіздіктерден таза болады. Баскаларды журегімнін жылуымен жылытуым ушін, журегімді адамдардын баріне бірдей айкара ашып коямын.

8.Мен бугінгі кунімді махабатпен карсы аламын! Мен букіл адамзатты суйетін боламын. Бугінгі куннен бастап: коре алмаушылык, іштарлык, осек айту, кызганшактык менін санамнан, ойлау жуйемнен орын алып, уялап алмайтын болады. Буларга коніл болуге уакытым да жок. Тек кана махаббат пен суйіспеншілікке гана уакытым болады. Мен казір адамдардын ішінде омір суруім ушін жана адам ретінде кажетті кадам жасап отырмын.

Махаббаттын, суйіспеншіліктін жардемімен жана адам болып, омірімді тубегейлікті озгертіп: еліме, халкыма комегім тиетін айгілі адам боламын. Мумкін менде осындай адам болатын барлык касиеттер жок та шыгар... Бірак, махаббат пен суйіспеншіліктін комегімен кайтсем де алдыма койган максатыма, кабылдаган шешіміме жетпей коймаймын. Булай істемесем алемдегі барлык білімдерді игерсем де женіліске ушыраймын...


Рецензии