К шка

Чи бути кішкою для всіх?
Чи бути кішкою для себе?
Життя ловити кожен вдих
І кішкою жити в потребах.
Знайти свого кота-самця
І бути вірною для нього
Лиш кішка я, а вже ж не він
Може будеш моїм знову?
Коти такі дурні створіння
Вони навчились лиш мовчати
І дихати чужим курінням
І славу інших прославляти
Я кішка не чиясь, не власність
Я хочу жити по законам
Своїх законах по життю
І бути першою на конях.
Я кішка та, що просто не живе
Я кішка та, що думою вмирає
Я кішка та, що у людей краде
Я кішка та, що більше ніж не знає.
А люди теж на них так схожі
Не думають про інших, ні
І в шкірі їхній сидять блохи
І так гризуть, що хоч і вмри
Бути кішкою не просто
Вона не хоче дихати чужим
Бути кішкою так мрячно
І по слідам своїм ходить.
Чи бути кішкою для всіх?
Чи бути кішкою для себе?
Життя ловити кожен вдих
І кішкою жити в потребах.


Рецензии
Ви абсолютно праві. Багато людей живуть як кішки.

Ник Айнист   06.03.2014 14:55     Заявить о нарушении
Дякую за приємні слова

Ли Лиа   06.03.2014 15:13   Заявить о нарушении