Я, Укра на!

     Я люблю Україну, понад усе на світі. Це не просто земля де я народилась, це не просто земля моїх предків, це моя сім'я! Я завжди з гордістю кажу - Я УКРАЇНКА!!! Наша планета, це чудо у всесвіті. Бог створив диво, для людей, щоб всі жили у мирі і злагоді. Але так сталось, що наша земля поділена на різні держави, існує багато мов і національностей. Я кажу щиро і від серця: я люблю і поважаю всі країни світу. Я поважаю право кожної людини говорити на своїй мові, на мові своїх предків. Я маю друзів і знайомих різних національностей, релігійних конфесій, а також сексуальних вподобань. Право кожної людини обирати самостійно свій шлях. Але я дійсно не розумію людей, які не люблять свою країну, а деякі ще й соромляться своїх коренів. Чому, бути патріотом Росії це нормально, а коли українець каже, що любить свою державу, його зневажають і ображають? Чому, бути патріотом будь-якої іншої країни світу, це почесно, а коли хтось каже - Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ - його образливо називають націоналістом? Але мене лякає інше. Серед тих, хто говорить ганебні речі про мою державу, або просто мовчить, є такі, які насправді її дуже люблять, але чомусь їм соромно в цьому зізнатись. Я впевнена, що такі люди існують на сто відсотків!!! Вибачте, може я напишу дурницю, але я маю це зробити. Я хочу написати не те, як має бути, а як є насправді! Може хтось назве мене жорстокою, але це ФАКТ!!! ЦЕ НЕЗМІННИЙ ФАКТ НАШОГО ЖИТТЯ!!! Більшість жінок (є виключення), своїх рідних дітей (тих кого вони народили), люблять сильніше за інших. Для кожної людини, його батьки і діти це найдорожче і найцінніше що є у світі!!! Я завжди переживаю за інших, я плачу коли бачу страждання людей, або інших живих істот. Це і є людяність. Але, ВИБАЧТЕ МЕНІ ЩЕ РАЗ! Я дуже чітко усвідомлюю різницю, між тим, коли серце болить за інших, і тим, коли серце "зупиняється" за своїх. Теж саме в мене з Країною. Я буду негативно ставитись до тих, хто не поважає мою державу, до тих, хто не цінує її красу, до тих, хто заперечує її велич та історію. Я маю на це повне право!!!! Якщо Ви не любите державу в якій живете і не шануєте її традиції, будь ласка не заважайте іншим це робити! Не заважайте людям, котрі виборюють свої права на гідне життя в цій Країні. Коли мене запитують: як можна ТАК сильно любити Країну? - в мене немає відповіді на це питання, я одразу запитую - А ЯК МОЖНА НЕ ЛЮБИТИ???? Так, ми дійсно один одного не розуміємо. І якщо любити свою державу це гріх, то я дуже грішна! Я ЛЮБЛЮ І ПОВАЖАЮ ВСІ ДЕРЖАВИ, АЛЕ ОБОЖНЮЮ ТІЛЬКИ ОДНУ, УКРАЇНУ!!!

Анна Некращук 01.03.14


Рецензии
Хорошие и добрые слова. Дай Бог тебе их помнить всю жизнь. И пусть небо над твоей хатой всегда будет мирным. Только помни что на Донбассе тоже живут люди. И дети . И старики. Только выродки не любят Родину. И в этом я с тобой тоже согласен. Люби Родину. Но помни что Дончане тоже любят ещё. Дай Бог мира Украине. И чёрной немочи бомбящим Донбасс. Аминь.

Андрей Панюшкин   17.07.2018 12:11     Заявить о нарушении
Андрей, я знаю и помню, что люди живут везде. В своём комментарии, вы три раза написали слово "помни", так вот: Я люблю свою Родину всю целиком и полностью и Львов и Донецк и Севастополь и Киев. В Украине будет мир, только очень жаль, что через кровь. Дай Бог мира не только Украине, а нашей планете. Когда смотришь научно-документальные/фантастические фильмы о галактиках и вселенных и понимаешь, что мы просто пыль в масштабах, которые даже не укладываются в голове, приходит другое понимание: мы самая тупая и дебильная цивилизация, запустившая процесс самоуничтожения.

Анна Некращук   18.07.2018 23:50   Заявить о нарушении
Согласен.

Андрей Панюшкин   19.07.2018 09:32   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 4 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.