4, 1 Четвертий етап. Природа

                Літо 1951 року було для мене особливим, я закінчив четвертий клас. Четвертий клас у початковій школі був випускним. Ми складали іспити з усіх предметів, і я здав їх на «відмінно». Я став іншим, я змінився, бо пройшов ще один етап свого життя. Тепер треба вирішувати, в якій школі мені належить продовжувати вчитися. До Царе-Костянтинівки дванадцять кілометрів. Потяги на роз'їзді зупиняються рідко. Часто треба було сідати на потяг і стрибати з нього на ходу. Це пов'язано із загрозою для життя. Мати вирішила що краще буде, якщо я буду вчитися в селі Вершина. До Вершини сім кілометрів ґрунтової дороги. Ходити в Вершину далеко і важко, зате безпечно.

                Цього літа у мене було більше вільного часу, бо підросла сестра Валя. Вона могла виконувати частину роботи по господарству, а у мене з'явилася можливість приділити увагу природі. Це було чудове літо в моєму житті! Я став помічати красу Природи. Небо, хмари, дощ, дерева, трава і квіти, жучки і павучки, звірі та птахи – все це було настільки чудесне, що зародило в моїй душі незгасну любов до Природи!

                У це літо на роз'їзді не було пастуха, тому корів пасли діти. Колективом пасти корів приємно, тим більше – дітям. Випасаючи худобу діти грали в різні ігри. Уздовж залізниці земля давно перетворилася на цілину. Тут росло безліч дикорослих їстівних трав. Таких як: пастуша сумка (грицики); козлики (їстівний молочай – величезна кульбаба); васильки (дикорослий базилік – безліч видів); фіалка (на корінні є плоди, молоді – їстівні, а дозрілі – отруйні), і багато інших. Васильків завжди росте безліч, і коли їх багато поїси, тоді язик набуває темно-багряного кольору.

                Було у дітей багато інших розваг.
                Наприклад:
                У димоходах на казармі галки вили гнізда, погіршуючи тягу в пічних трубах, тому люди галок називають сажотрусами. Люди розоряли ці гнізда – то була вимушена міра. У гніздах були пташенята. Пташенят на виховання забирали собі діти.

                Одного літа я взяв собі на виховання галченя. Називали ми їх просто: «Галя». Пташеня прив'язувалося до того, хто його вигодовував. Годували ми галчат черв'яками і гусеницями, яких у посадці було багато. Коли галчата підростали, тоді ми їх кормили тим, що самі їли. Даєш їжу галці і кажеш: «Галя, кгг-е-е , кгг-е-е». Галка голосно відповідає: «Кг-е-е! Кг-е-е!». Почавши літати, галка сама забезпечувала себе їжею. В пошуках їжі галка зникали надовго, але варто було голосно покликати її: «Галя, кг-е-е! Галя, кг-е-е!», як за хвилину вона відповідала мені: «Кгг-е-е! Кгг-е-е!», прилітала і сідала мені на плече. Галя любила подорожувати. Я йду в поле, а Галя сидить у мене на плечі або летить поруч зі мною. Іноді Галя приносила блискучі речі: колечко, маленькі ножиці або ще що-небудь в цьому роді. Тоді доводилося йти і розшукувати господаря речей, якого моя Галя обікрала.

                У майстра по ремонту залізничної колії був син Льоня. Він трохи старший за мене. Жив і вчився він десь у місті, а на літо приїжджав додому. У нього теж була приручена галка. Одного разу з Волновахи приїхав касир і привіз зарплату робітникам залізниці. Касир сидів у квартирі майстра за столом біля відкритого вікна. Касир займався своїми справами, а на столі лежали папери і гроші. У кімнаті касир був один. Раптом прилетів і сів на підвіконня великий птах. Касир здивувався. Галка стрибнула на стіл, взяла дзьобом велику купюру грошей і вилетіла к кімнати. З криком «Мене пограбували!» касир вискочив у двір. Хвилин за п'ять прийшов Льоня і запитав у касира, простягнувши йому асигнацію: «Це ваші гроші?».
                Галки живуть у людей до осені, а потім відлітають до своїх родичів і більше не повертаються.

                До 1970 року в Україні не було тібетських кільчастих горлиць. У нас були тільки перелітні горлиці «турчанки». Турчанками я їх називаю тому, що вони турчать: «тур-р-р, тур-р-р». Мені цей звук подобається, бо він викликає у мене почуття ласки і ніжності до цих птахів. У цьому звуці чутна любов до Природи і легкий смуток про щось таємниче, хороше. Тібетські горлиці стогнуть, а мені це не подобається.

                Одного разу я підібрав пташеня горлиці «турчанки». Я тоді ще не знав про те, що пташенят диких птахів підбирати не можна, тому що батьки пташенят стежать за ними і підгодовують. Горлиця жила у мене до кінця літа. Наприкінці літа горлиця десь відлетіла, а за три дні повернулася додому. Через тиждень горлиця знову відлетіла і цілих два тижні не поверталась додому. Знову прилетіла горлиця до нас, побула з нами пару годин і полетіла до своїх побратимів. Наприкінці літа горлиці покидали Україну, вирушаючи в теплі краї. Прилетіла наша «турчаночка» і стала кружляти над двором. Її родичі літали поруч. Зробивши кілька прощальних кіл над нами, турчанка полетіла зі своїми родичами в Африку. Вона поринула у важке життя перелітних птахів. Мені цю вдячну птицю більше не доведеться побачити.

                Був у нас пес «Букет». Назвали ми його так тому, що він був плямистий і різнобарвний. Пес прив'язі не знав, був вільним псом і мотався він, чорт знає де. Мотатися він мотався, але обов'язки свої виконував відмінно. Варто було у двір зайти чужій людині, або ж я голосно покличу Букета, як він з'являвся раптом невідомо звідки. Мені ще доведеться в житті тримати собак. Тримав я їх на волі. У подяку за це, вони виконували свої обов'язки відмінно і були самовідданими друзями. А ще у нас жили чудові створіння: ягничка Майя і козеня Роман. Майя була буро-червоного забарвлення, а Роман був сірого забарвлення.

                У ті часи в українців ще існував національний звичай за попередньою домовленістю відправляти на деякий час дітей до своїх родичів або до добрих знайомих. Звичай цей хороший тим, що діти перебували під наглядом зацікавлених у тому своїх людей, а не чужих, зайнятих власними проблемами розваг в піонерських таборах. Вони, хоч і піонерські, але все ж таки «табори», де свободи бути не може.

                До нас з Новотроїцька на літо приїхав мій двоюрідний брат Юрій, а незадовго до приїзду Юрія пару тижнів у нас гостював син маминої подруги з Царе-Костянтинівки. Опівдні я запитав Юрія:
                – Хочеш побачити концерт? - ходімо зі мною.

                Треба було нести воду Майї і Роману. Вони вже підросли і були дуже цікавими. На лузі, на приколі на довгих мотузках, паслися наші милі тварини. Спочатку я напуваю водою Майю. Вона вдень була спокійною, а ввечері перетворювалася. Потім я підношу воду Роману. Він опускається на коліна і п'є з відра воду, а я починаю співати:
                – Ой, Романе, моє серце, остав води, хоч відерце. Бо нерідну матір мою, буде бити, добрі знаю ....
                Роман припиняє пити воду, піднімається, стає на задні ноги, зігнувши передні ноги в колінах і підібгавши їх до своїх грудей, та й починає танцювати. На задніх ногах Роман ходить навколо відра, підспівуючи при цьому мені в унісон:
                «Ме-е-е. Ме-е-е ».
                Після танцю Роман опускався на коліна і допивав воду.
                Здивований Юрій запитав мене:
                – Ти його дресирував?
                – Ні, так само по собі вийшло. Я завжди йому співав. Він не з першого разу став танцювати і підспівувати мені.
                Юрій, мабуть, мені не повірив. Люди так влаштовані, що не вірять у те, що для них незвично.
                Тільки мудра людина не буде нічого заперечувати, бо світ неосяжний і неповторний, як неповторні у ньому і події.

                Була у нас кішка Мурка. Кішка була рослою і особливою. Її знали всі жителі роз'їзду. Вона ходила на полювання в степ. Приносила з полювання ховрахів, щурів та інших тварин, які були їй під силу. Одного разу вона притягла зайця. Вбити і притягти такого великого звіра – для кішки подія неймовірна. Мурочка свою здобич завжди пропонувала мені. Я її за це дякував і хвалив за спритність. Якщо Мурочка приносила здобич вночі, тоді вона клала свій трофей біля вікна землянки і голосно кликала мене. Мені доводилося прокидатися, виходити з землянки, розглядати здобич і хвалити Мурочку. Після цього Мурка відгризати здобичі голову, а тушку віддавала своїм кошенятам.

                Люди тримали свиней і, як наслідок, у них у дворах заводилися щури. Люди приходили до нас і просили дати в допомогу нашу Мурку. У такому випадку я брав на руки Мурку і йшов у чужий двір. Одного разу прийшла жінка і попросила допомогти їй позбутися від великого щура. Я взяв на руки Мурку і пішов з жінкою в її двір. Ми підійшли до сараю. Жінка взяла відро з їжею для кабана і вилила вміст відра в дерев'яну годівницю. Кабан почав їсти, але в цей момент з темного кута сараю вискочив величезний щур. Щур кинулася до годівниці, а кабан відскочив убік. Мурка з моїх рук стрибнула зверху на щура. Зав'язалася кривава бійка. Мурка з щуром билася довго. У всякому разі мені так здалося. Мурка щура вбила, але сама вона була сильно поранена. Три доби після цього бою Мурка відлежувалася, лікуючи свої рани.

                У мене проблем з щурами не буде, бо з того двору, в якому я поселяюсь жити, щури роблять масове переселення. Вони йдуть добровільно, звільняючи для мене життєвий простір. Я не знаю, з якої причини це відбувається, але це відбувається.

                Кінець дня, настає вечір, а він такий прекрасний! Червоне сонце перетинає горизонт, намагаючись сховатися, щоб передати владу над Землею зіркам. Замовкли птахи, влаштувавшись на нічліг. З поля повертається стадо корів. Наша корова останні сто метрів до свого будинку вже біжить і мукає, вітаючи свою господиню. Корова добігає до діжки і п'є прохолодну воду. Зараз ми дамо їй соковиту, жирну траву з люцерною. Корова буде їсти люцерну, а моя мати буде звільняти обважніле від молока її вим'я. Теля нап'ється парного молока, а ми повечеряємо простою нехитрою селянською їжею.

                Після вечері ми сідаємо у дворі на маленьких переносних лавочках і лузаємо сояшникове насіння в очікуванні концерту. Букет вмощується навпроти нас, дивиться на нас лукавими очима і помахує хвостом. Вечірні концерти завжди починалися по одному і тому ж сценарію, тому Букет прекрасно знав, що буде далі, але зараз він робить вигляд, що нічого не знає і нічого не очікує. Та його напружене очікування видає тремтячий хвіст і його насторожені очі. Корова з телям теж поглядають на нас в очікуванні концерту. Букет в напрузі, але мордочка його продовжує висловлювати безтурботність.

                З двох сторін до Букета повільно і обережно наближаються Майя з Романом. Раптово і одночасно вони накидаються на Букета, намагаючись з двох сторін спресувати його своїми лобами. Букет вчасно підстрибує вгору, а Майя з Романом стикаються лобами. Букет з гавкотом накидається на них і вся трійця починає носитися по двору. Ми голосно регочемо, а корова перестає жувати свою жуйку і з цікавістю спостерігає за веселими витівками друзів.

                Майя вскочила на землянку і помчала по її даху, а Букет за нею навздогін. Роман заховався за ріг прибудови й чекає вигідного моменту. Майя зістрибнула з даху землянки і проскочила повз Романа, а Роман за рогу зустрів своїми ріжками Букета. Тепер Букет женеться за Романом, а Майя переслідує Букета. Зміркувавши, що ганятися за Букетом марно, Майя знову підіймається на дах землянки, проходить до вікна і зверху чекає зручного випадку. Роман, зміркувавши, що треба робити, мчить повз вікна. Зверху на Букета стрибає Майя, і пустотливі тварини знову носяться по двору у вечірніх сутінках. Отримавши неабияку порцію хорошої енергії, тварини заспокоюються і влаштовуються на нічліг.

                У дворі, поруч з входом в землянку, був льох. За льохом, ближче до городу, стояла плита для приготування влітку їжі. Між плитою і городом росла кучерява жерделя (абрикоса). Під жерделею стояла койка, на якій я влітку спав. Стемніло, ніч вступила в свої права. Місяць ще не зійшов. Сплять люди , тварини і птахи. У цьому сонному царстві, під темно-синім килимом неба з яскравими зірками на ньому, в повний голос чути оркестр цикад. На мініатюрних скрипках вони виводять одним їм відому мелодію, відганяючи від заснулого світу злих духів. З синього неба на мене дивляться яскраві зірки-феї, підморгуючи мені променистими, чарівними очима. Небесні феї дивляться на заснулий світ і складають програму дій всіх істот підмісячного світу на найближче майбутнє. Заколисаний чарами ночі, я непомітно для себе занурююся в міцний здоровий сон.

                Давно вже прокинулися птиці. Зі сходом сонця стадо тварин пішло на пасовище, а я ще не прокинувся. Ласкаве сонечко починає гладити моє обличчя ніжними долонями і лоскотати мій ніс. Голосно чхнувши, я прокидаюся і кажу:
                «Здрастуй, моє улюблене Сонечко!». Розпочався черговий день у моєму житті.

                Юрій вирішив відвідати рідну сестру свого батька, тітку Дору Золотарьову. Золотарьови жили в 12-ій німецькій колонії. Ця колонія розташовувалася на правому березі степової річечки, а на лівому березі розташовувалося село Вершина, в якому була єдина школа на два села. Я з Юрієм відправився пішки в Вершину. Ми пройшли радгосп, потім хутір Чистополь і по степовій дорозі попрямували до Вершини. Біля Вершини ми вийшли на шосе «Запоріжжя - Маріуполь».

                Тітка Дора жила в кінці села, недалеко від ставка. Її будинок стояв з боку вигону, а город виходив до колгоспного поля. Гостювали ми в тітки Дори кілька днів. Ходили на ставок купатися. Ставили вершу на початку ставка в очеретах, щоб рибою урізноманітнити мізерну їжу багатодітної сім'ї. Бігали до річки за фруктами. Уздовж річки росли нічийні фруктові дерева, а у дворах колгоспників не було жодного фруктового дерева, з-за цього в селі було безрадісно й незатишно.

                Державний податок на кожне фруктове дерево змусив колгоспників знищити свої сади. Азіатська дикість російського уряду повної мірою проявляється: як у внутрішній, так і в зовнішній політиці Росії протягом всієї її історії.

                Вечорами ми ходили на вечорниці і слухали там чудові казки та оповідання. У Вершині, як і в кожному українському селі, підлітки і діти вечорами збиралися в затишному для себе місці і розважалися розповідями і казками, передаючи тим самим життєвий досвід молодшим своїм товаришам. Погостювавши тиждень у тітки Дори, ми з Юрієм повернулися на роз'їзд.

                Літо підходило до свого природного кінця. Юрій поїхав додому. Стало нудно. Під кінець літа помер мій хороший друг Вася. В українських селах бували випадки, коли батьки з якихось причин одночасно помирали. У таких випадках осиротілих дітей до притулків не віддавали, бо люди забирали сиріт у свої сім'ї на виховання. Був виняток з цього правила, але на те була досить вагома причина.

                На роз'їзді жила жінка, на прізвище Шуптиха. Вона жила без чоловіка. У неї були дві золотушні дочки шестирічного віку. Жінка вела вільне від моральних установок життя. Її дочки, будучи свідками такої моральної свободи і навчені маминим сексуальним досвідом, постаралися практично навчити дітей роз'їзду сексуальним премудростям. Восени 1948 року Шуптиха пасла кіз. Кози вийшли на залізничне полотно перед рухомим назустріч потягом. У спробі прогнати кіз із залізничного полотна жінка потрапила під колеса потяга. Кози залишилися цілі, а жінка загинула. До речі, кози належали коханцеві цієї жінки. Я побачив труп жінки на рейках, у мене з'явилася нудота, і я три дні не міг їсти. Дочок загиблої жінки на виховання ніхто не взяв, їх відправили до притулку.

                Жоден з дітей, присутніх на уроках сексу, проведених дочками Шуптихи, подорослішавши не зміг створити нормальну сім'ю. Псіховірус сексуального зациклення, яким діти заразилися від дівчаток, зробив їх непридатними для сімейного життя, бо не можна зривати недозрілі плоди. Неповнолітніх молодих людей треба оберігати від передчасного впливу сексуальної інформації на свідомість і формування психічної конституції. У дитячих садках і яслах діти з нормальних сімей отримують передчасну шкідливу інформацію про секс від дітей з інтернаціональних і неповноцінних сімей. Таким чином, нормальні діти, передчасно отримавши сексуальну інформацію, стають сексуально неповноцінними, психічно ненормальними, і сподіватися на їхнє особисте щастя безглуздо.

                Мій друг, Вася Куриленко, народився у віддаленому від роз’їзду селі. У нього був брат Анатолій на два роки молодший від нього. Батьки Васі раптово померли. Васю взяла на виховання самотня стара бабуся, що жила на нашому роз'їзді в землянці. А Васиного брата Анатолія забрала одна сім'я з райцентру Куйбишеве. Прийомні батьки Анатолія привезли його влітку на роз'їзд і влаштували братам зустріч. Анатолію пощастило більше ніж Васі, бо він жив у добропорядній сім'ї і виглядав пристойно доглянутим хлопчиком. У сирій, холодній землянці, живучи впроголодь, Вася застудився. Васю відправили у Куйбишеве в добре знайомий мені госпіталь, де він і помер. Хоронити Васю стара бабуся відмовилася. Вася для старої був годувальником, бо на нього вона отримувала грошову допомогу, а Вася, хоч живий, хоч мертвий, цій бабусі був не потрібний.

                Наприкінці літа ми зібрали в городі цибулю і розклали його перед вікном землянки, щоб він добре просох перед зберіганням його в зиму. Мама працювала вночі в радгоспі на току. Було спекотно, всі двері в землянку були відкриті. Гасову лампу я не став запалювати. Я лежав у темряві на ліжку, але спати не хотілося. Раптом я почув біля вікна землянки приглушену розмову, шурхіт і тупіт ніг. Я швидко вискочив із землянки. Сусідній хлопець, на три роки старший за мене і його двоюрідний брат, який приїхав до нього з Царе-Костянтинівки, крали нашу цибулю. Побачивши мене, вони втекли.

                Я пішов до мами на роботу і розповів їй про це. Мою розповідь чули люди. На другий день пізно ввечері обидва хлопця в нашому дворі збили мене з ніг і побили ногами. Я знову пішов до мами на роботу і розповів їй про це. Мама, вислухавши мене у присутності жінок, з якими вона працювала, сказала:
                – Іди додому. Митька буде покараний. Після цьго він не зможе бити кого-небудь ногами.

                Розпочався навчальний рік. Школа у Вершині була хорошою і дітей там навчалось багато. Всі діти були українцями, тому ніяких конфліктів між учнями не було. Школа стояла при в'їзді в село, біля шосе. Поруч зі школою був великий колгоспний сад. На великій перерві ми бігали в сад за фруктами, які залишилися після збору врожаю.

                Мені щодня треба було пройти сім кілометрів до школи і стільки ж, щоб повернутися додому. Такий шлях спочатку був нетяжким, але почала накопичуватися втома, частково через нерозумну мою поведінку. У погожі дні після уроків я іноді затримувався у Вершині. Я ходив з місцевими хлопцями до річки.

                Біля річки росли величезні дерева диких груш, а під деревами суцільним килимом лежали ароматні і дуже солодкі плоди. У старих очеретинках бджоли-одинаки прогризали отвір і заповнювали очеретинку медом і пергою. Мед і пергу бджоли збирали з різних квітів і складали в очеретяну трубочку як листковий пиріг. Перга була різнобарвною, від червоно-помаранчевої до зеленої і синюватою. Різні кольори перги відрізнялися одна від одної  ароматом і смаком. Ми знаходили в очеретинках отвори, які нам вказували, що тут є мед. Розламавши очеретинку, ми їли смугасті різнокольорові палички природної карамелі. Людство не в змозі повторити це чудо природи.

                Одного разу після занять у школі я зі своїм товаришем захопився розвагами на березі річки настільки, що вийшов з Вершини, коли сонце вже торкнулося обрію. Я пройшов не більше кілометра, як настала темна безмісячна ніч. Рідкісні зірки на темно-синьому небі не могли мені допомогти розгледіти дорогу. Поле обидва боки дороги було зорано. Йшов я майже на дотик. Раптом у темряві, попереду мене і трохи зліва, почулися незнайомі мені пронизливі, гучні крики. Кричало кілька істот. Невідомість завжди насторожує і лякає. Серце моє стислося, і я відчув легкий страх. Я рішуче звернув у зоране поле і пішов назустріч крикам. Пройшов я метрів двадцять. Раптом крики стали гучними і почулося ляскання великих крил. Я присів на землю, щоб розглянути істот, яких я потривожив. На тлі темно-синього неба я побачив зграю великих птахів. Через рік я побачу цих птахів і пізнаю їх за криками. То були болотні чорно-білі чайки. Заспокоївшись, я пішов додому.

                Погода погіршилася, на дворі стало холодно, волого і брудно. Рано вранці мама будить мене. Ще ніч, ще темно, я нашвидку, пересилюючи себе, жую нехитрий сніданок, що складається зі шматка хліба і холодного кавуна. Я поснідав, наступного разу я поїм тільки вдома пізно ввечері. Мені добре, я ніколи не хочу їсти, тому мені в цьому питанні потрібна няня, бо я не пам'ятаю, коли я останній раз їв і забуваю вчасно поїсти в черговий раз. Я забував про їжу так, що іноді не їв по три дні.

                Я виходжу з дому в холодну передсвітанкову ніч. З неба на мене тоскно дивляться Плеяди, співчуваючи моєї долі. Вийшовши на дорогу, я знову засинаю, часом прокидаючись, коли відчуваю, що збиваюся з дороги, або втрачаю рівновагу. У такому стані я непомітно для себе проходжу радгосп і хутір Чистополь. Втома страшенна. Не висипаюся. Ходити по сухій дорозі, куди не йшло, а тягати на ногах важкі грудки чорноземного бруду – біда. Прокидаюся я в кілометрі від школи. Успішність моя в школі з усіх предметів з'їхала на незадовільно.

                До мене ночами стала приходити мертва стара. Кілька днів тому померла стара, у якої раніше жив мій, нині покійний, друг Вася. Тепер щоночі до мене стала приходити ця мертва стара і накидатися на мене, намагаючись потягти мене в підземелля. Я з нею боровся до тих пір, поки не падав з ліжка на долівку.
                – Що з тобою відбувається? - запитала мене одного разу мама.
                Я їй розповів про мою боротьбу з мертвою старою.
                – Перед сном перехрести подушку, - порадила мені мати.

                Забувши, до яких наслідків призводить християнське чаклунство, я перехрестив подушку і ліг спати. Вночі прийшла мертва чаклунка і з такою люттю накинулася на мене, що в процесі боротьби з нею, я опинився під ліжком. Я раптом згадав про магічну зброю, і скрутивши дулю, ткнув дулею чаклунці в морду. Вона з вереском відскочила від мене.
                – Якщо ти ще раз прийдеш, я знищу тебе, - сказав я їй, виліз з-під ліжка, потикав дулею в подушку і ліг спати.
                Мертва стара до мене більш не приходила.

                Дуля – Тризуб. Дуля – хрест Тота. Тризуб – найсильніший магічний щит Синів Неба. Дуля нейтралізує зброю слуг Тьми і відганяє всіх її представників. Ніякі заклинання, молебні, анафеми і жоден з усіх відомих на Землі богів не в змозі подолати бар'єр Тризуба, бо руйнівна енергія, відбившись від Тризуба, повернеться до свого творця і вразить його.

                Кілька років поспіль у моїй свідомості Небо закріплювало програму Буття. Це відбувалося у снах, але це не було сновидінням, бо це була робота. Я, зовсім не в тілі, а тільки лише в іскрі своєї свідомості перебуваю в пустельному місці. Переді мною лежить великий рулон матеріалу, схожого на сірого кольору повсть. Ширина рулону два метри. Рулон швидко обертається, розгортаючи стрічку сірого полотна, а вона пропливає піді мною . Рух стрічки супроводжується звуком. Коли полотно стрічки рівне і гладке, тоді звук високий, рівний і чистий, а мені приємно на душі.
Раптом по полотну пішли хвилі. Звук змінився, став низьким, ритмічним, неприємним, а мені стає недобре. Хвилі закінчилися, стрічка стала рівною, а звук знову високий і мені знову стало приємно. З різними проміжками в часі з'являлися хвилі. Різної тривалості за часом були проміжки рівної стрічки і проміжки хвилястої поверхні. Одне і те ж видіння переслідувало мене кілька років.

                Мине багато років, і я дізнаюся, що таким чином мені передавалася програма буття людства і мого власного життя в нинішньому втіленні. Якщо всі хвилі на рулоні і відстані між ними висловити мовою математики, і накласти всі ці періоди на історію людства, то збіги алгоритмів з історичними катаклізмами будуть приголомшливими!


Рецензии