Прыйду до ТЭбэ, ТЭбэ НЭ заСТАНу - ЩО робЫты СТАНу?

Прыйду до КРЫМу - КРЫМу НЭ заСТАНу: ЩО робЫты СТАНу?
Прийду до КРЫМа - КРЫМа НЕ заСТАНу:
КРЫМ заБРАЛы ДЭСЬ -
КРЫМ заБРАЛы ВЭСЬ:
ЧТО я ДЕЛать СТАНу?
   (МОИ подраЖАНие - НЕ подоРЖАНие!)

Есть песенка такАя вот =
классИческа - укрАиська -
c печальным окончанием,
под БАечным названием:
                СОНЦЕ НИЗЕНЬКО
                <<Сонце низенько, вечiр близенько,
                Сп_шу до тебе, лечу до тебе,
                Моє серденько!
                Ти ж Моє серденько!
                Ти ж обiцялась мене вiк любити,
                Нi з ким не знатись, вiд усiх цуратись,
                А для мене жити!
                Лиш для мене жити!
                Ой як прийду я, тебе не застану,-
                Згорну рученвки, згорну бiленькi
                Та й нежив я стану!
                Та й неживий стану!>>

А мне в СЕй песенке классИческой укрАиской -
конец - Очеиь НЕ НРАВится:
УЖ СЛИШком он = печальненький!
 
М я УЖЕ давно публикнул в КИевской КГБ -
более оптимистичное -
НЕТ = НЕ окончАнием -
с приЯтным и МНОГо обещАющим продолжением -
взамен ТОГО ЖУТКого
<<як прийду до тебе, тебе не застану:
Згорну рученвки, згорну бiленькi
Та й нежив я стану!
Та й неживий стану!>>:

     Сонцэ нызЭнько,
     НИЧка блызЭнько -
     НИЧка гарнЭнька =
     НИЧка бурнЭнька,
     А, МОЖэ, - й вийнЭнька:
     НЭнькы - та из НЭнькой -
     из  НЭнькой = ридНЭнькой =
     из  НЭнькой = родНЕнькой!

     НИЧка блызЭнько
     (А в такУю ПОРу -
     любЫтысь гарнэнько -
   Дэ ж ТЫ - МОЯ НЭнька,
   ТА НЭнька = гарнЭнька =
   Що любтЫсь - гарнЭнька?
     Сонцэ нызЭнько,
     КРЫМ ВЖЭ блызЭнько -
     ОСЬ ДЭ НАМ гарнЭнько =
     любАтЫсь гарнЭнько -
     ИЗ МЫЛою НЭнькой:
     нэМОВ НЭнькы - з НЭнькой!

     Сонцэ нызЭнько,
     Вжэ НЭ ТАК жаркЭнько,
     Та ще и тэплЭнько,
     Та БУДЭ жаркЭнько:
     ЩЕ й НЭ ТАК жаркЭнько:
     ЩО згоРЫТЬ ВСЯ НЭнька -
     В вийнИ НЭнькы - з НЭнькой:
     ДурнОй НЭнькы - з НЭнькой:
     нэМОВ ДУРня - з НЭнькой!

     Сонцэ нызЭнько,
     До КРЫМа - блызЭнько,
     ТА ЩОСЬ ТОГО КРЫМа -
     мэНИ - НЭ выдНЭнько!

     Иду до ТЭбэ, спишУ до ТЭбэ,
     Иду до КРЫМа, спишУ до КРЫМа,
Прийду до КРЫМа, КРЫМа НЭ заСТАНуу:
ЗгорнУ ручЭнвки,
згорнУ билЭньки,
згорнУ бидНЭньки,
Та й нэЖИВ я СТАНу!?
ЧИ роБЫТЬ ЩОСЬ СТАНу?

У МЭНЭ ж у КРЫМу - ДОЧа -
Та й САМА маНЭнька,
Та й НЭМА в НЭй НЭнькы:
ВЖЭ поМЭРЛа НЭнька,
Та УЖЭ й давНЭнько!

ЩО ж роБЫТы ЦИЙ МОЙИЙ ДОНи -
ЩО  ВЖЭ - ЗА корДОНом,
А ДОНя - студЭнтка -
ВЖЭ й ВЫпуск блызЭнько!?

РожденА на УкрАине,
воевАла в ИзрАиле,
а теперь ЧТО С НЕЙ СТАНется?
АвтомА ДОНя ЗНАет УЖ -
ЛУЧШе, ЧЕМ ВСЕ укрАинцы,
И винтОвки ВСЕ СШАтовски,
И стрелЯет по-ШМАйсерски,
ЧТО НЕ ЛЕГЧе, ЧЕМ СНАйперски

ЧТО ж МНЕ ДЕЛать оСТАЛося,
Коль БедА в СтранЕ СТАЛася:
МЕЖ ОГНЕЙ ТЫ оСТАЛася -
ВОТ УЖ ДОЛя доСТАЛася:
ТЫ ж в религиОзной ШКОЛе в ВифлеЕме = Бейт-ЛехЕме учИлася -
воеВАТЬ запротИли ж ВАМ,
ЧТОб людей и зверЕй - ВАМ НЕ БИТЬ,
а  леЛЕять, лечИть:
поздравлЯю с ДНЁМ ПТИЧек и ПТИЦ!
         Владимир Крыленко  19 МАРТа 2014 -


Рецензии