Музыка у небе

Музыка ў небе

…Прачнулася як ад падземнага штуршку. Увесь дом здрыгануўся і сцены задрыжэлі…
…Праз хвіліну раздаўся магутны ўдар ва ўваходныя дзверы…
Паколькі я ўжо пачала драмаць, я не зразумела, сапраўды стукнулі, ці гэта мне толькі прыснілася. Калі стукнулі - то гэта мог быць толькі ненармальны сусед знізу. Не падабаецца яму, калі Сашка  гучна музыку ўключае…

…Праз дзве хвіліны раздалося два запар магутных удара ва ўваходныя дзверы. І зноў задрыжэлі сцены.

Тады я паднялася і пайшла глядзець у вочка.
І стаяў ён там, сусед знізу, аголены да пояса, дэманструючы ўсё свае біцэпсы і трыцэпсы.

- Што такое? - пытаюся.
- Яшчэ адзін гук, - кажа гэты прыдурак, - і вам мала не здасца.
- Які гук? - пытаюся.
- Ваш сын шуміць, - адказвае.
- Мой сын спіць!!! - кажу, - у нас ціха!!! А вы мяне абудзілі!!!...

І сышла на кухню. Потым было чуваць, як перыядычна то адчыняюцца, тое зачыняюцца калідорныя дзверы. Напэўна, жадаў злавіць па гарачых слядах.

Я прыслухалася. Дзесьці высока, вельмі высока, гралі на трубе. Выдатна гралі. Як такая дзівосная музыка магла камусьці перашкодзіць, не ведаю.
І я заснула, слухаючы гэту чароўную музыку…


Рецензии