i

« ї »
- стихотворение -

«Геть!
Геть бандитів! Лиходіїв геть!
Геть Конституції! Геть корупцію!
Геть!»

«Всі сидимо і співаємо!»
«Ага, а хто не співає - той москаль!»

«Покришки, пайки, пляшки з бензином - всі дістали?»

«Ми не здамо-ося без бо-ою!»

«Інте… Ін-те…
Ін-те-гра-ці-я…
Тьху! Бісів геть з влади!»

«Не лізь! Ну, ти, митингувальник!»

«Це у вас митингувальники,
Та у нас протестувальники!
І зараз наші ваших
Порубати в кашу!»

«Європія –
Це добре…
Це моя заповітна мрія!»

«Слухай! Я не розумію:
Хто в кого там палити?»

«Нехай жінку вчать борщ варити!»

«Сашку не пробачимо!
Крим не пробачимо!»

«Синку, дзвони ляхам!
Дев'ять один один!
Не беруть? Бiда…
Тоді дзвони ввічливим москалям –
нуль два».

«Ох! Мене менти відпустили…
Спасибі, що не заморили!»

 «Мама, дай на вушко…
Я сьогодні гуляла з тітушкой.
Мама, нет...
Мама, да…
Мама, я не та –
Я люблю косого беркута!
Тільки без сліз, Ма…»

«Слухай, ти, бачу,
добра людина.
Під маскою – добрі очі.
А в руках добра дубина...»

«Пошалили,
I на північ до батьки
На вихідні дні…
А потім знову?»

«Ну, що вам потрібно? Що не так?
«Я не знаю…
Я ж по-російськи не розмовляю!»

«Ить як же стало.
Навколо звада, війна...
Яка тільки тепер життя?»

«Нічого… Прорвемося…»
«Ну и що?..»
«Ну и що…»
«Ну и что…»

Апрель 2014


Рецензии