Почуття

Коли з тобою ми далеко;
Один від одного як зорі;
В моїй голові минає думка;
Як відстань цю, нам разом скоротить;

Лишь для того, щоб бути поруч;
Від лиха та напасті, Мила вберегти тебе;
І в теплив вечір Пасхи;
Хотилось мені птахом стати;

Щоб полетіти там де будеш ти;
Щоб з висоти, мого пташиного польоту;
Зміг хоч на мить,побачити тебе;
Та подивитись в твої гарні очі;

Коли ходив по між дерев;
Гуляючи самотній на одинці;
Я зрозумів одну лиш річ;
З тобою бути хочу вічно;

І зроблю все для цього моя Мила;
І виконаю всі твої бажання та думки;
Це все для я зроблю залюбки;
Щоб бути поруч там де й ти;

В віршах своїх сказати мені легко;
Все те що коїться в моїй голові;
Всі ті бажання та подяка лиш тобі;
Тому що ти, Краща ніж усі;

Ти бездоганна наче сонце;
Що світить нам, високо з небес;
В мені палає вогнище Кохання;
Та говорю щиро що Кохаю;

Одну тебе і більше ні кого;
І ще раз просто повторюсь;
ТЕБЕ КОХАЮ,КОХАЮ,КОХАЮ
Життя своє безе тебе,просто я не уявляю
ТЕБЕ КОХАЮ,ВІРЮ,ДОВІРЯЮ
ТА ВІРНІСТЬ СВОЮ ЗБЕРІГАЮ


Рецензии